פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר באיכות נמוכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי בקירוב רכשתי כיסא מעבדה בחנות הרשת בדינגוף, כחצי שנה לאחר הקנייה צינור האויר שמנפח את המשענת התחיל להתבקע ולהתפוצץ.
(כאשר המשענת התחתונה אינה מנופחת הכיסא כמעט ואינו מעניק תמיכה לגב התחתון)
בשיחה עם אנשי השירות הובטח לי שקצת מים יבטיחו שהצינור יחזיק שנים... ניסיתי מים ניסיתי לקצר קצת את הצינור אך שום פתרון לא צלח.
לאחר מספר חודשים שמתי לב שהאוויר דולף + בשלב מאוחר יותר אף הפומפה נפלה.

כל שיחותי עם ד"ר גב לא צלחו נאמר לי שמאחר והכיסא אינו באחריות התיקון יחוייב מחיר מלא - לעניות דעתי מוצר איכותי שנקנה בסכום לא מבוטל אמור להחזיק מעל לשנה + החומרים שבשימוש צריכים להיות איכותיים ולא להתפורר ללקוח ביד
כאבי גב סוג הנזק :
החלפת הצינור פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח יצר קשר אתמול בפעם הראשונה עם מחלקת שירות הלקוחות לגבי שרוול לחץ שאינו תקין ושהצינור התייבש ומתפורר.
על פי הלקוח הכיסא בן שנה ולכן מגיע לו שירות ללא תשלום.
הוסבר ללקוח כי הכיסא נרכש בחודש 10.2009 ולא נמצא בתחום האחריות ובמידה ויהיה מעוניין בשירות הדבר יהיה בתשלום.
תגובה:
מוכן לאשר לפנים משורת הדין לאשר תיקון בהנחה של 25% מעלות התיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה