פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת סלוון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מצרפת מכתב ששלחתי למנכל חברת דר גב.
קיבלתי אישור שהמייל הגיע. עד היום לא קיבלתי תשובה.
ואני עדיין עם סלון חלופי שלא לטעמי.
אני מאוד מאוכזבת מהשירות ומדרך הטיפול
ולהלן המייל




לכב' מאת: אדרי אורלי

יוסי אלבוחר מנכ"ל ד"ר גב רח' אוסישקין 12

נשלח באמצעות מייל [email protected] רמת השרון





הנדון: אי אספקת הזמנה! - ספות לסלון

א.נ,



הריני פונה אליך בעניין אי אספקת הזמנת ספות לסלון.

אני כחודשים לאחר הקנייה, ותאריך אספקה עדיין אין , וגם לא נראה באופק (לפי תשובות מנהל החנות).

התשלומים עבור הרכישה בוצעו כסדרם ובצורה נאותה.

המקרה קורה לי בחברתכם הנכבדה.



ב- 27.09.2011, רכשתי סלון מעור של חברת בנט lazboy . ספה תלת מושבית עם מגש מעור וספה דו מושבית

בסניף ד"ר גב ,בדיזיין סנטר בבני ברק.



שתי ספות אלו היו במבצע מאחר והיו דגם יחיד.



לפני הרכישה, המוכרת אלינה התקשרה לברר שאכן הספות האלו נמצאות וקיבלה תשובה חיובית.



הובטח לי וסוכם שתוך שבועיים אקבל את הספות.



ב- 11.10.11 הספות היו אמורות להיות אצלי בבית. יום קודם מסרתי את הסלון שלי.

באותו יום בבוקר, קבלתי שיחת טלפון מישראל מנהל המחסן . באותה שיחה התנצל ישראל, ואמר שיש בעיה מסוימת,

ואחת מהספות המיועדות עבורי לא נמצאת.



ישראל הציע מספר אפשרויות חלופיות , שאחת ההצעות הייתה לקבל סלון זמני תוך הבטחה שעד שלושה חודשים,

אקבל את הסלון שהזמנתי.



ההסכמה שלי לקבל את הסלון הייתה בשל העובדה , שהייתי לפני ערב חג סוכות ונותרתי ללא סלון!.

הסלון , שהגיע כחלופה זמנית (וכך גם נחתם בתעודת המשלוח) , היה שונה לחלוטין הן בצבע, הן בדוגמא והן בנוחות ,

לעומת הספות ש שבחרתי והזמנתי בחברה.



במהלך חול המועד סוכות, דיברתי שוב עם ישראל. לדבריו קימת בעיה לספק לי את הספה, שרכשתי בזמן. ישראל הציע ,

שאלך לתערוכת הרהיטים, או לסניף של ד"ר גב, כדי לבחור סלון אחר, שיתאים במקום הדגם הנרכש.



בהתאם להצעתו, נסעתי שוב לד"ר גב בדיזיין סנטר, דברתי עם תומר מנהל הסניף . תומר הציע לי מספר סלונים לבחירה,

וכשבחרתי סלון דגם קלארקסטון התואם ברמת הנוחות והגמר את הסלון שרכשתי, תומר מנהל הסניף הבהיר לי,

שעלי להוסיף סכום נכבד, שלא תכננתי להוציא. הבהרתי לתומר שאין באפשרותי לשלם כל סכום נוסף מעבר למה שכבר שילמתי .



מזה חודשיים אני בשיחות טלפון עם תומר. התברר לי, שאין באפשרותכם להזמין את הסלון, שהובטח וששילמתי עבורו.

בתקופה זו ביקשתי לדבר גם עם הסמנכ"ל וגם עם המנכ"ל ואף אחד לא חזר אלי. השבוע בשיחה עם תומר, הוצע לי לבטל את העסקה.



אני לא מוכנה לבטל את העסקה, הכסף כבר אצלכם והספות המקוריות של כבר אינם.

אני מצפה לקבל את הסלון שהוזמן על ידי, או כפי הצעתכם הראשונה, לבחור כל סלון שארצה מחברתכם ברמת גימור,

טיב זהה ובצבע שאוכל להתאימו (רצוי כמקורי). וזאת ללא כל תשלום נוסף.

למותר לציין כי כל התהליך, שהחל בשרות מכירה טוב ומרשים, מסתיים בעוגמת נפש יום יומית ומיותרת.

הסלון המקורי שלי כבר איננו והסלון החדש לא סופק !



מחכה לתשובתך בכתב ובטלפון תוך שבוע ממכתבי זה ולא אפנה לערכאות .





בברכה



אדרי אורלי - 0502320731



העתק: "יהיה בסדר" גלי צה"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
הלק' ביצעה הזמנה לסלון של חב' לייזי בוי ארה"ב, עקב שינוי במגוון במפעל בארה"ב הודענו ללקוח כי לא יתאפשר לייצר את הזמנתה ועליה לבצע שינוי, מכיוון שששביעות רצונה חשובה לנו סיפקנו ללקוחה סלון חילופי זמני עד ביצוע ההזמנה החדשה, הלקוחה ממשיכה להתעקש לקבל את מה שהזמינה למרות שהוסבר מס' פעמים (כולל ע"י מנהל הסניף ואני בעצמי) כי לא יתאפשר, הלקוחה הגיעה לסניף לבצע הזמנה חדשה ובחרה סט יקר יותר ממה ששילמה, הלקוחה מסרבת לשלם את ההפרש על סט יקר יותר ולכן כרגע אין התקדמות בנושא.
תגובה:
על הלקוחה להשלים את ההפרש או לבטל את העסקה ללא דמי ביטול או לבחור סט אחר באותה רמה כספית.
הלקוחה רושמת:"אני מצפה לקבל את הסלון שהוזמן על ידי, או כפי הצעתכם הראשונה, לבחור כל סלון שארצה מחברתכם ברמת גימור,
טיב זהה ובצבע שאוכל להתאימו (רצוי כמקורי). וזאת ללא כל תשלום נוסף."
מכיוון שבחרה בסט יקר יותר מבחינה כספית עליה להשלים את ההפרש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה