פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלתי מוצר פגום< נושא התלונה:
ווייל נתן וחיה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כורסת טלביזיה חדשה בחנות המפעל של דוקטור גב בירושלים. הם דאגו שישלחו לי כורסא חדשה באריזה מהמחסן בראש העין. שלמתי גם על הובלה והרכבה.
הכורסא שהגיעה הורכבה, ומיד ראינו שמשענת היד בצד ימין שונה מצד שמאל. בצד שמאל המילוי נמוך יותר. הערנו למרכיב, והוא אמר שזה מהלחץ בהובלה, וזה יסתדר תוך כמה שעות. כבר עברו חודשים
וזה לא הסתדר. כמובן מיד פנינו למשה מהחנות, והוא אמר שיחליפו לנו. הוא הבטיח שיתקשרו ולא התקשרו. לאחר כמה צלצולים שלנו הוא מסר מספר טלפון של המנהל . טלפנו אליו, והוא היה אדיב בטלפון, והבטיח בקור טכנאי לבדוק את התקלה. רק לאחר שלושה שבועות הגיע אדם עם מצלמה, צלם את הכורסא שמונחת מאז במחסן ללא שימוש.. האדם הלך באמרו שיעביר זאת למפעל.
כבר שבועיים מהבקור של הטכנאי. לא קבלנו כורסא אחרת. טלפנו למנהל, והוא אמר שלא ראה את התמונות, תחכו. היום טלפנו למנהל, והוא אמר שזה לא פגם במוצר. כורסא קונים בשביל לשבת עליה. תשבו ותהנו. זה שהכורסא לא סימטרית לא צריך להפריע. והוא לא מוכן להחליף.
אנתנו לא מרוצים. ומזהירים לקוחות אחרים.
מכירת מוצר פגום סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח רכש כורסת טלויזיה בירושלים וקיבל אותה ב 9.12.11, לאחר 3 ימים פנה לחנות בטענה כי יש פגם במשענת היד של הכורסא, ב 26.12.11 הגיע טכנאי לביתם הלקוחות, בדק את הכורסא ואף צילם, עפ"י בדיקתו במקום וגם עפ"י התמונות שקיבלתי לא נמצא פגם בכורסא, הוסבר לללקוח שעור הוא חומר אלסטי ונמתח ויכול להיות שלא תמיד יהיה מתוח , מדובר בעבודת יד ולא פס ייצור, הוסבר ללקוחות כי לא מדובר בפגם בכורסא. תגובה:
אין פגם בכורסא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה