פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה ושירות לקויים נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון G כ"ס כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 3/3/12 רכשתי יחד עם אחותי שני מזרונים כולל בסיסים בסניף של ד"ר גב בקניון G בכ"ס. השירות היה אדיב המחיר בשמיים, אבל הלכנו על הטוב ביותר, כך חשבנו...
כחלק ממדיניות החברה הגיע סוקר מטעם החברה לשם בדיקה שהמזרנים והבסיסים יוכלו להיכנס לחדרים בהתאם למידותיהם.
הסוקר קבע שעקב גרם המדרגות הצר תהיה בעיה להכניס את המיטה של אחותי והוא מציע לחתוך את הבסיס לשתיים או להוריד 10 ס"מ מרוחב המיטה. עם המיטה שלי לא תהיה בעיה כך טען. בלית ברירה הורדנו 10 ס"מ מרוחב המיטה.
לאחר חודש!!! בניגוד להבטחה שתוך שבועיים תסופק ההזמנה, הגיעו עם המיטות.
ב-5/4 ערב חג הפסח הגיעו המובילים עם המיטות המיוחלות, אבל לא הצליחו בשום פנים ואופן להכניס את המיטות בגרם המדרגות הצר, לא את שלי ולא את של אחותי.
מיותר לציין שאת המיטות הישנות כבר פירקנו והוצאנו מהבית ולא נותרה בידנו ברירה אלא רק להשאיר את המזרונים ולישון על הריצפה. לאחר דין ודברים נאותו המובילים לחזור בערב ולנסות שוב להכניס את המיטות. את המיטה שלי, הצרה יותר, הצליחו להכניס ואת של אחותי לא. אחותי הסכימה לבצע חיתוך של בסיס המיטה לחצי כדי שיוכלו להכניס סופסוף את המיטה. מאז אותו יום ועד היום 3/5/2012 אחותי ישנה על מזרן ובכל התקשרות שלנו עם הסניף מבטיחים שיגיעו בקרוב עם הבסיס ושנאזר בסבלנות.
כבר חודש אחותי שהיא בת 45 וסובלת מכאבי גב (בשל כך קנינו מזרן ב6,000 ש"ח) ישנה על הריצפה והתשלומים בישראכרט לטובת ד"ר גב ממשיכים לרדת.
מאכזב לגלות שפנינו לחברה ידועה ובעלת שם ולא קימצנו בכספנו, קנינו מוצר יוקרה במחיר גבוה מאוד, ונתקלנו בשירות קלוקל שפגע בנו ובאמוננו במוצרי החברה.

במילה אחת: "אכזבה"!!!
בריאותי סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
את המוצרים סיפקנו בזמן המובטח,עקב טעות במדידת המעברים בבית לא הצלחנו להעביר מיטה אחת מתוך 2 ולכן היה צורך לייצר מיטה חדשה ב 2 חלקים על מנת שיעבור לתוך הדירה, ייצור זה לוקח זמן וגם היה חג פסח באמצע ולכן הנושא התעכב, לפני כשבוע וחצי ביקשנו לספק את המיטה אך הלקוחה סירבה.
תגובה:
הבסיס יסופק השבוע ללקוחה וינתן פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה