פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדר המזרון מתפורר אחרי 3 שבועות - החברה לא מוכנה לשאת באחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 כתובת:
יקנעם עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 24/5/12 קנינו מזרון זוגי בעלות של 4990 ש"ח מחברת דוקטור גב. סניף יקנעם.
כעבור 3 שבועות הבחנו שבד הריפוד מתפורר. פנינו לחנות, אמרו שישלחו נציג שרות, וזו תופעה לא סבירה. לא חזרו אלינו, שבנו והתקשרנו לחנות מספר פעמים, הפנו אותנו לשרות לקחות של דוקטור גב. בשרות הלקוחות נאמר לנו שהם אינם אחראים לטיב הבד. ושאין להם אחריות לנזק.
טלפונים חוזרים למנהלת החנות לא הועילו !!! אנחנו מזועזעים מרמת השירות הירודה, מאיכות המוצר הגרועה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המזרון בחדש. פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הגענו ללקוח בעקבות תלונתו על הופעת כדוריות בד על המזרן החדש שרכש ב 31.5.12 , לאחר בדיקת הנציג שהגיע לביתו, מדובר כנראה בחיכוך של סדינים או מצעים או גיהוץ על המזרן שהביא לתופעה זו ואין מדובר בפגם בבד המזרן.
עפ"י תעודת האחריות ועפ"י הנהוג בענף המזרנים אין אחריות על הבד.
תגובה:
לפנים משורת הדין ולמרות שאין אחריות על הבד וכמחווה שירותית ניקח בשבוע הבא את המזרן להחלפת הבד העליון ללא חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה