פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר ויחס מזלזל - בלאי לא סביר של כורסא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד 04.07.2012
מחלקת שירות לקוחות – ד"ר גב

מתן שירות לקוי ביותר

בחודש פברואר העברתי תלונה במייל לנציגת שירות הלקוחות רוני צדיק, תמציתה: בלאי לא סביר בידיות כורסת עיסוי דמוי עור שנרכשה בחנות ד"ר גב בב"ש לפניי כשנתיים. הכורסא נרכשה בעלות לא מבוטלת של 8,000 ₪. כמו כן ציינתי שהכורסא אינה באחריות אך עדיין לא נראה כי מדובר בבלאי סביר בזמן כה קצר בייחוד כאשר מדובר במוצר שאמור להיות איכותי ביותר.
לאחר שליחת המייל ציפיתי מחברת ד"ר גב לתשובה מהירה ויעילה בנושא, לצערי לא כך היו הדברים.
כבר מהפנייה הראשונה נאלצתי אני ליזום התקשרות על מנת לבדוק את סטטוס הטיפול בפנייה (שכלל עשרות צילומי כורסא על מנת שנציגי השירות יוכלו לבצע עבודתם ותלונות על כך שהצילום אינו איכותי מספק. הייתי מצפה מנותני השירות לשלוח נציג מטעמם שייקח את הפרטים הנדרשים).
מדובר בזמן בלתי סביר של חמישה חודשים בהם נאלצתי שוב ושוב לזכות לקבל שירות. שימו לב למיילים המצורפים, לזמני התגובה הבלתי סבירים, למייל המזלזל מצידו של גיל ליברמן שדאג להדגיש כי הכורסא אינה באחריות, דבר שצויין על ידי כבר במיל הראשון. בחודשים האחרונים אף הגדיל גיל לעשות ולא חזר להודעות טלפוניות שהשארתי לו , שוב על מנת לבדוק את סטטוס טיפול הפנייה.
בסיום חמישה חודשים התקבלה תשובתו של גיל כי החלפת הידיות תוכל להיעשות בעלות של 650 ₪.
לאור הדברים שהצגתי במכתבי אני מבקשת בדיקה מחודשת של הנושא ( חשוב לציין מחודשת ומהירה ), וכן בדיקת אפשרות להחלפת הידיות לידיות עץ ללא עלות.


הערות:
זהו המכתב האחרון שנשלח על ידי אשתי לד"ר גב למר גיל ליברמן. מאז כמובן לא נעשה דבר.
הוריי רכשו כורסת מאסג' מתכוננת בשווי 8000 ש"ח, מחיר לא מבוטל לכל הדעות. כעבור שנה וחצי כל העור בידיות החל להתפורר ולאחר מכן גם בכרית הראש והמושב.
התשובות שקיבלתי מגיל - מנהל השירות היו מגוחכות להפליא. טען שהנחנו את הכורסה בשמש, ניקינו בחומרי ניקוי חזקים וכו. כמובן שהכל הבל הבלים, הכורסה ישבה בסלון המוצל מאז הגעתה לבית ומלבד ניגוב במטלית לחה עם מים! לא נעשה שום שימוש בחומר ניקוי אחר. מיותר לציין שאין ילדים קטנים בבית שיכולים להשחית את הכורסה. פשוט בלאי טבעי לא סביר.
אחת התשובות המדהימות שקיבלתי היא שד"ר גם רק היבואן ולא היצרן ולכן לא חלה עליהם אחריות למוצר.
בקיצור רמת שירות 0 !!!!
אם מישהו בעבר חשב שהם מוצרי איכות אז זהו שלא!
החברה עם השירות הגרוע ביותר! אם פעם חשבנו שהוט מובילה את גרועי השירות. אז הנה מתחרה לא רעה בכלל.

אודה לעזרתכם בנושא




עוגמת נפש סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
צר לי על תחושתו והרגשתו של הלקוח כפי שמשתקפים מפנייה זו, אומנם הטיפול ארך זמן ארוך יותר מהרגיל וזאת אך ורק מהסיבה כי רצינו לתת ללקוח פיתרון הולם לפנייה.
הלקוח רכש כורסת עיסוי ב 2.2010 , הפנייה הראשונה שהגיעה אלינו היתה בתאריך 7.2.2012 כלומר לאחר שנתיים!! מהקנייה, כאשר לכורסא יש שנה אחריות.
הוסבר ללק' כי לאחר שנתיים של שימוש בבית הלקוח אין לנו אפשרות לדעת איך תוחזקה הכורסא, באם בוצע ניקוי בחומרים כימיים או דומה להם ולכן אין ד"ר גב יכולה לקחת אחריות על תקלה זו.
הלקוח העביר 4 תמונות במייל, לא ברור איך הגיע לעשרות...(המיילים נמצאים אצלי)
תגובה:
הוצע ללק' לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית החלפת ידיות הכורסא בעלות של 450ש"ח+200 ש"ח בגין ביקור טכנאי- ממתינים לתשובה ממנו.
במקביל הועברה פנייה ליצרן בארה"ב לצורך בדיקה ומתן פיתרון ללקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה