פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובתו של מנהל שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
צר לי ממש שזוהי תשובתו של מנהל השירות של חברה גדולה כמו ד"ר גב.
עצם ניסוח הדברים שלו רק מעורר חמה.
1. "הוצע ללקוח כמחוה שירותית" -אתם לא עושים שום טובה -תעמדו מאחורי המוצרים שלכם, וזה שאתם מייבאים את המוצר ולא מיצרים אותו - אין זה מעניינו של הלקוח.
2. עשרות פעמים ציינתי שהכורסה לא נמצאת תחת האחריות ולמרות זאת חוזר ואומר מנהל השירות שהכורסה לא תחת אחריות - אז לא חידשת לי כלום בכך!
כמו כן, זה שנגמרה לה האחריות זה לא אומר שהאחריות שלכם בתור חברה הסתיימה, זה חלק ממתן שירות נאות ללקוח. מה עוד שמדובר בבלאי לא סביר.
3. אורך הזמן בטיפול בבעיה גם כן לא סביר, ודי לתרץ שהסיבה לכך היא לתת שירות נאות. כי אבוי לנו אם זה שירות נאות.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
צר לי כי הלקוח בחר להתלהם ולא להתייחס לעובדות כפי שציינתי בתשובתי.
ד"ר גב עומדת מאחורי המוצרים שהיא מוכרת ובעלת מוניטין משנת 1984.
מכיוון שד"ר גב איננה היצרן של הכורסא, ביקשנו שהיצרן בארה"ב שהינו חברה מובילה בארה"ב בייצור כורסאות עיסוי כבר שנים רבות , התייחסות לטענת הלקוח, החברה החזירה תשובה שמדובר בבלאי סביר יחסית לזמן השימוש ומעבר לשנת האחריות לא ניתן לטפל- תשובה זו הוחזרה ללקוח כבר אז.
מכיון שתשובה זו לא היתה נראית לי , ביקשתי בדיקה חוזרת.
הנושא לוקח זמן וכשתתקבל תשובה הלקוח יעודכן.
תגובה:
להמתין בסבלנות לתשובה מהיצרן בארה"ב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה