פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השלכת אחריות חברת דן קסידי לבגד פגום על הלקוחה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע יוני רכשתי אוברול משי בחנות הדיוטי פרי בנתבג שהיה עדיין ארוז באריזתו המקורית מהיבוא. בפעם הראשונה שהתכוונתי ללבוש אותו ומיד עם תחילת הגיהוץ הבד הראה סימני קריעה בצמוד לצווארון. פניתי לסניף בק. גבעתיים והמוכרת הראתה הבנה לכך שמשהו בבגד פגום משום שהמגהץ כוון על חום בינוני ובתנועת הגיהוץ הראשונה על הבגד כבר ארע הקרע והביעה נכונות לסייע במילוי פניה למחלקת שרות לקוחות בחברה. מחירו של האוברול 579 ש"ח (מחיר שאמור לתת תמורה לבגד איכותי) וממחיר זה קיבלתי 20% הנחה כחברת מועדון. להפתעתה של המוכרת בק. גבעתיים ולהפתעתי, החברה סירבה לקחת אחריות על פגימות הבגד. אי לכך היא הציעה שאמלא טופס נוסף לבדיקה ובסיועה אכן עשיתי זאת. "הפתרון" שהחברה סיפקה הוא פיצוי ע"ס 100 ש"ח. הרגשתי עלבון ושאת נפש מאופן התנהלותה של מחלקת שרות לקוחות החברה. בהמלצתה של המוכרת בנתב"ג, פניתי טלפונית לשרות הלקוחות והבעתי את אי נכונותי לקבל את "הפיצוי" המזלזל בי ובתדמית החברה. במהלך כמה חודשים ניהלתי שיחות בתחילה עם יהודית במחלקה שרות לקוחות ואח"כ עם מחליפתה שלומית, תוך כדי הבטחות לחזור עם תשובות שלא קויימו. המשכתי ליזום תקשורת עימם והתשובה הסופית שלהם היא שהבגד גוהץ בחברה ולא נגרם קרע ושאינם מוכנים לשאת באחריות. ידוע לי שתיפורים רבים ובמיוחד בבדים עדינים מחלישים את הבד ולהערכתי מקום הגיהוץ שהיה ליד תיפורי הצווארון היה חלש מלכתחילה ולפיכך נוצר הקרע מגיהוץ זהיר. אני רואה בהסרת אחריות החברה תעודת עניות לאיכות מוצריה ולמוניטין שהיא מתיימרת לבנות.

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית חלילית מנהלת שר שם ותפקיד:
המוצר אכן עשוי ממשי טנסל עדין ויקר. הבד דורש טיפול זהיר בעיקר בנושא הגיהוץ, ויש הנחיות ברורות על גבי הפריט. גב' שריר הודתה שהנזק נגרם כתוצאה מגיהוץ הפריט בחום מסוים שלא התאים, ככל הנראה, להנחיות הגיהוץ הרשומות במפורש.

מאחר שנמכרו לא מעט פריטים ממוצר זה, ולא נתקבלו תלונות כלשהן, חב' קסידי בוטיק באה לקראת הלקוחה והיא קיבלה זיכוי ע"ס 100 ש"ח, מתוך מחווה של רצון טוב.

בנוסף, הצענו ללקוחה, כשרות ללא תשלום, אפשרות לתקן את הנזק שנגרם באשמתה- אך היא סירבה בכל תוקף.
תגובה:
על מנת שהגב' שריר תמשיך להימנות עם חברות המועדון המרוצות של קסידי בוטיק ותוכל להינות מלבישת האוברול הנ"ל, אנו חוזרים ומציעים כפתרון מעשי והולם את שרות התיקונים שלנו, ללא תשלום נוסף, בניסיון להציל את הבגד.

נשמח אם גב' שריר תפנה אלינו לתיאום הנושא בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה