פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מנהלת החנות נושא התלונה:
חיים דליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחול המועד של פסח נגשנו לסניף בקניון חולון. רכשנו שני זוגות מכנסיים, בהמלצת המוכרת(גלינה)עשינו חבר מועדון וקבלנו הנחה של 70 ₪ על הג'ינס. על מנת לקבל הנחה על המכנס השני הוסבר לנו שעדיף להגיע יום אחרי כדי שנוכל לקבל הנחה נוספת של 50 ₪ עקב כרטיס המועדון שעשינו.
למחרת ניגשנו לסניף כדי לרכוש את המכנס שנשמר לנו יום קודם, הייתה מנהלת החנות לילי. שלא הסכימה בשום אופן לתת לנו את המכנס עם שובר ההנחה בטענה שהמכנס היה במבצע מלכתחילה , לטענתנו שכך גלינה הסבירה לנו יום קודם, התקשרה המנהלת לגלינה והתוכחה אתה בטלפון.
לפי דעתי אם נעשתה טעות לא אני אמורה לשלם על הטעות. ברצוני להוסיף שהיחס של גלינה מנהלת החנות הייתה מתחת לכל ביקורת. מה גם ששירות הלקוחות אליהם התקשרנו הסכימו שנרכוש את המכנס במחיר שהובטח לנו בהתחלה .
מנהלת החנות כנראה לא הייתה מרוצה מההחלטה מכיוון שהתחילה לצרוח וביקשה שנעזוב את החנות ושלא ניכנס יותר לסניף.
האם כך אתם רוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם?
זאת לא התנהגות של מנהלת סניף. מקווים שתיקחו את המקרה לתשומת ליבכם , ותדאגו לטפל במנהלת הסניף .הרי ברור שאנחנו כבר לא נתקרב לחברה שלכם, את החלטתנו כבר עשינו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול במנהלת הסניף פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה