פרטי התלונה

תלונות דקלאור

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של דיילת דקלאור!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם וואן פלז'ה באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 13:00 בצהריים נקבע לי טיפול מפנק לפנים , כמו שהיה מצויין בשובר שהיה בידי..הגעתי לניו פארם במתחם ואן פלז'ה בבאר שבע בשעה שנקבעה לי .. הציגו בפניי את דיילת דקלאור בשם ג'יניה, כאשר הצגתי את עצמי שאלתי אותה אם היא צריכה את השובר היא טענה שלא.. נכנסתי לחדר הטיפולים והדיילת החלה בטיפול במוצרי דלקאור, בטיפול היתה מאד נחמדה וטענה שיש לי עור נפלא.. משסיימה את הטיפול הציגה בפניי מוצרים של דקלאור אמרתי לה שכרגע אין לי האפשרות לקנות את המוצרים אך היא החלה במסע שכנועים שבמהלכו פניה הטובות כביכול שהיו הצגה השתנו לרעה.. היא לא ויתרה ודחפה לסלסה את קרם העיינים, כאשר הגעתי לקופה לא היה בידי מספיק כסף והוצאתי את הקרם עיינים ונתתי לקופאית .. היום בתאריך 13/9 יום חמישי התקשרתי בשעה 11:00 בבוקר לניו פארם וביקשתי לדבר עם הדיילת ג'ניה שאלתי אותה אם היא יכולה לעשות טיפול במוצרי דלקאור לחברתי הדיילת ענתה לי בקרירות ואמרה: "למה לא לקחת את קרם העיינים??" ואז אמרה: "החברה שלך בשביל לקבל טיפול צריכה לקנות מוצר של דלקאור הבנת??" הדיילת לקחה טלפון של החברה שלי וניתקה. באותו יום בשעה 18:45 נסעתי לקניון אביה בבאר שבע ונכנסתי לסופר פארם .. ואת מי עיני רואות את אותה הדיילת ג'ניה, לקחת בושם מהמדף למתנה ועוד כמה דברים למתנה שילמתי בקופה ושאלתי מי עוטף לי ? ושלחו אותי לג'ניה.. הדיילת הנ"ל בשיא חוצפתה ובמבט זועם שאלה מה אני צריכה לעטוף? הושטתי לה את הבושם והצורה שהיא עטפה אותו היתה מבישה בושם של 200 שקל והיא מקמטת לא שמה דבק כאילו מישהו מכריח אותה לעשות את זה .. כאשר סיימה והגישה לי אמרתי לקופאית וגם לה שככה לא עוטפים וזה לא נראה כמו שצריך.. הדיילת עם פרצוף עקום לקחה שוב את הבושם פתחה וארזה שוב הפעם כמו שצריך.. התלונה שלי היא לחברת דקלאור ולניו פארם..איך זה ייתכן שדיילות מחייבות את הלקוח לקנות??? בשובר לא רשום שום התניה לטיפול רק ברכישת מוצר כמו שאמרה הדיילת!!!!! איך דיילת מרשה לעצמה להתנהג ולעשות פרצופים כאשר אין באפשרותי לקנות בזמן מסויים מוצר של החברה אותה היא מייצגת? בושה וחרפה לדיילת שלא מבינה שכרגע אין אפשרות כספית, במקום שתשמור על קשר ותגיד אין דבר בפעם הבאה..אז מה קרה ? הטיפול שהיא עשתה לא מחייב קניה!!! הוא אמור לתת ללקוח חוויה נעימה ועל הדרך להכיר את המוצרים של אותה חברה!!! אין לה שום זכות להתנהג בצורה כזאת ושאני ארגיש לא נעים כי לא קניתי ונתקלתי בה במקום אחר ...הדיילת גורמת ללקוח לא לקנות את מוצרי החברה ולא לחזור לאותו המקום!!! הנחמדות שלה אמורה להיות אמיתית ולא הצגה מזוייפת!!!
עלבון סוג הנזק :

דקלאור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה