פרטי התלונה

תלונות גרלן

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערכת מתנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגדוד החמישי 11 ירושלים כתובת:
סופר פארם קניון אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצרים בשווי של 1100 ש"ח מדיילת בשם שמחה,בתום ביצוע הרכישה שמחה לא מצאה את הערכה ואף הוסיפה שיתכן ונלקח. הבטיחה שלשלוח אלי ואף קיבלה את מס הפלפון שלי,לאחר חודש יצרתי קשר עימה והסיפור חזר על עצמו. אציין כי אני לקוחה נאמנה של מוצרי גרלן ומקרה הנ"ל לא יאה,מצפה לתשובה תודה
עלבון סוג הנזק :

גרלן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה