|
|
|
|
|
|
רכישת מסקרה של רבלון במשביר בנהריה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסקרה ביום ראשון שעבר (2.7.06) במשביר לצרכן בנהריה. השתמשתי פעמיים והרגשתי אי נוחות וצריבה, גם לאחר זמן קצר אני רואה את הסימנים השחורים מתחת לעיניים מהמסקרה, דבר שעוד לא קרה לי עם המסקרה של חברה אחרת.
פניתי למשביר בנהריה ושם נאמר לי שהם יפנו טלפונית לקבלת אישור לזיכוי לחברה בארץ - לשירות הלקוחות אך או כפי שהם טוענים הם לא יכולים להשיג אף אחד בשירות לקוחות של רבלון ולדבריהם יכול להיות שזה יקח גם חצי שנה.
כל זה נראה לי מגוחך, איך אפשר לא להשיג את שירות הלקוחות - אם זה שירות לקוחות. אני כצרכן היתי רוצה לקבל את מלוא השירות ולא תשובות מסוג זה.
אשמח אם משהו יחזור אלי ל: 0507676094 ואפתור את הבעיה. בתודה, נטלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רבלון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|