פרטי התלונה

תלונות רבלון

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר גרוע ושירות גרוע עוד יותר! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר שנים אני משתמשת במייק-אפ של חברת רבלון מסוג קולורסטיי ומאוד מרוצה.בפעם האחרונה קניתי את המייק אפ החדש מסוג ביונד נטורל-זה מייק אפ חדש ו "מתקדם" שיוצא לבן ולאחר מריחה על הפנים מקבל את צבע העור.אחרי כמה שימושים יום אחד בבוקר לחוץ במיוחד הוא הוציא שחור!!! גם כשניסיתי לערבב או למרוח על היד התוצאה הייתה זהה..הייתי חייבת לסיר אותו מייד לשטוף פנים ושוב להתחיל..מזל שיש לי מייק אפ גיבוי.יום למחרת התקשרתי לטלפון שרשום על האריזה ענתה לי נציגה ממש לא אדיבה-דיברה בצורה לא נעימה ואמרה שעליי לשלוח את האריזה אליהם!! בדואר!! על חשבוני! כדי שאז יבדקו אם אני לא משקרת והמוצר באמת לא תקין ואולי יזכו אותי מתישהו! ממש שירות גרוע לעולם לא אקנה מוצרים של חברה שלא מכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה ולא נותנת בהם אמון.גם אם לא מזכים במקום (הרי יש לכם רישום מי פונה) לפחות שתהיה לכם דרך יותר נעימה לטיפול-מה לי ולדואר? קניתי במשביר-שיהיה לכם סידור איתם לטיפול במקרים אלו של מוצר לא תקין.אני לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד אם נתקלתי בבעיה במוצר.אני צריכה לקבל שירות על מוצר פגום שרכשתי בכסף מלא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
גם אם ישלחו לי זיכוי לקניית מייק אפ חדש שלהם-אני למוצרים שלהם לא מתקרבת!!! פתרון נדרש :

רבלון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה