|
|
|
|
|
|
פגם במוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
טירת הכרמל |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מייקאפ של חברת רבלון וכנפתח המוצר הופתעתי שהוא מדי סמיך ולא נוזל כמו כול הפעמים שרכשתי .נגשתי למשביר לצרכן בסניף מלחה בירושלים והתגובה הייתה שאין מה לעשות וצריך ליתקשר לשרות לקוחות ?(תגובת המנהלת).כמובן שטלפנתי ובקשו שאני ישלח את המוצר הפגום בצרוף מכתב.שלחתי את המוצר בצירוף מכתב בדואר רשום בתאריך28/06 ועדיין לא התקבלה תגובתם.
|
העוגמת נפש גדולה. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רבלון שירות לקוחות
, תגובה:
|
רוית - מנהלת משרד |
שם ותפקיד: |
חברת גופר תקשורת אינה קשורה לא לרבלון ולא למשביר לצרכן.
|
תגובה: |
אנא פנו לגורם הנכון על מנת לקבל תגובה ראויה.
|
פתרון: |
|
|
|