פרטי התלונה

תלונות רבלון

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
טירת הכרמל כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מייקאפ של חברת רבלון וכנפתח המוצר הופתעתי שהוא מדי סמיך ולא נוזל כמו כול הפעמים שרכשתי .נגשתי למשביר לצרכן בסניף מלחה בירושלים והתגובה הייתה שאין מה לעשות וצריך ליתקשר לשרות לקוחות ?(תגובת המנהלת).כמובן שטלפנתי ובקשו שאני ישלח את המוצר הפגום בצרוף מכתב.שלחתי את המוצר בצירוף מכתב בדואר רשום בתאריך28/06 ועדיין לא התקבלה תגובתם.
העוגמת נפש גדולה. סוג הנזק :

רבלון שירות לקוחות

, תגובה:
רוית - מנהלת משרד שם ותפקיד:
חברת גופר תקשורת אינה קשורה לא לרבלון ולא למשביר לצרכן.
תגובה:
אנא פנו לגורם הנכון על מנת לקבל תגובה ראויה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה