פרטי התלונה

תלונות ג'ילייט

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי ויחס בלתי הולם ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת,
לאחר מספר חודשים של ציפייה לתגמול עבור עוגמת הנפש הנגרמה לי מהחברה "גילייט" קיבלתי לבסוף אך ורק פיצוי סימלי הלא מכסה אפילו במעט את הפסד הכספי הנגרם לי עקב קניית המוצרים של חברה זו. בנוסף לכך, מזה מספר חודשים שאני מנסה ליצור קשר עם אנשי החברה ולקבל מענה שיהיה לרוחי כלקוח קבוע מזה מספר שנים אך היחס והתשובות שקיבלתי אינן כלל תשובות המתאימות ללקוח של חברה המכבדת את עצמה. כמו כן גם התגמול ששלחו לביתי.
אבקש פיצוי נוסף ושיפור היחס ללקוחות.
לטיפולכם אודה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם השווה ערך כספי או העולה על סכום הקנייה ובנוסף, ושיפור היחס ללקוח. פתרון נדרש :

ג'ילייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה