פרטי התלונה

תלונות רשת אפריל

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיר, יחס מזלזל וטרטור לא יאומן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת חודש אוקטובר רכשתי מחנות אפריל בקריון קרית ביאליק מוצרי קוסמטיקה ביניהם 2 מייקאפים של חברת קליניק,
היה מדובר במבצע אטרקטיבי מאוד אך לא היה מס' הגוון בו אני משתמשת, במקום הייתה דיילת בשם ויקי, במעמד המכירה היא הייתה אדיבה ושירותית אך בדיעבד מדובר על דיילת נוראית ששירות שכזה לא קיבלתי מעודי ובגללה ורק בגללה לא ארכוש יותר לעולם מוצר מרשת אפריל שם הייתי קונה באופן קבוע והייתי מרוצה עד מאוד.
הדיילת שכנעה אותי לרכוש את המייקאפים וציינה כי ברגע שתקבל את הגוון אותו אני צריכה היא תיצור עימי קשר.
לא שמעתי ממנה במשך כחודש, יצרתי קשר עם החנות והיא ציינה כי הגוון הגיע, הגעתי לחנות והתברר לי כי כלל את הגוון וטורטרתי לשווא. הייתי כעוסה מאוד אך לאחר כשבועיים הגוון הגיע והיא יצרה עימי קשר ואכן מייק אפ אחד הוחלף, לגבי השני היא ציינה כי תיצור עימי קשר שוב.

לא שמעתי ממנה שוב וכל הזמן התקשרתי לסניף לברר מתי הגוון יגיע, בסופו של דבר היא הזמינה אותי להגיע לסניף, הגעתי שוב אך שוב התברר לי שהגוון חסר ולא נשמר עבורי.
נסעתי במיוחד לסניף כרמיאל היות ונאמר לי שיש להם את הגוון המבוקש, הגעתי לסניף כרמיאל שם קיבלה אותי דיילת אחרת זעופת פנים שתודעת השירות ממנה והלאה והיא הסבירה שהם קיבלו הוראה חדשה לפיה לקוח אשר רכש מוצר במבצע ומעוניין להחליף גוון יהיה עליו להוסיף את כל יתרת הסכום מהמחיר המקורי של המוצר (זאת אומרת שאם רכשתי את המייק אפ ב 50% הנחה וארצה להחליף את הגוון יהיה עליי לשלם מחיר כפול עבורו).
יצרתי קשר עם הדיילת בסניף הקריון והיא אמרה שאין הוראה כזו והבטיחה שתזמין את המוצר מסניף כרמיאל.
לאחר כשבועיים היא זימנה אותי להגיע שוב לסניף בקריון, הגעתי לשם ושוב היא לא שמרה לי את הגוון.
לאחר מס' ימים היא יצרה עימי קשר שוב להגיע לסניף תוך התחייבות שהפעם תשמור לי אותו, הגעתי אתמול לסניף שוב בפעם הרביעית (!!!!!!!) והיא שוב לא שמרה לי את הגוון.
מעולם לא נתקלתי בשירות מזעזע שכזה, קשה לי למצוא את המילים שיביעו את כעסיי, אכזבתי והזלזול שנתקלתי בו מהרשת ובמיוחד מהדיילת הסוררת הזו, לא יתכן כי בישראל בשנת 2014 יקרו מקרים כאלו בתחום השירות ובטח ובטח ברשת כל כך גדולה וידועה!
הטרטור הרב שעברתי הוא לא נתפס בשום מובן ואין כל הסבר רציונאלי שיוכלו לתת לי,
אני אובדת עצות ואיני יודעת מה לעשות וכיצד לנהוג במקרה זה,
אני מעוניינת להזהיר צרכנים נוספים שלא יתקרבו לרשת הזאת אחרי מה שעוללו לי שם ודורשת שיעשו לי ביטול עסקה היות והם לא יכולים לספק לי את המוצר שהם התחייבו,כמו כן, אני מעוניינת בפיצוי הולם על עוגמת הנפש העצומה שנגרמה לי,
תודה רבה לכם,
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצר החלופי באמצעות שליח עד הבית פתרון נדרש :

רשת אפריל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה