פרטי התלונה

תלונות רשת אפריל

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיב השירות בסניף עצמו והתעלמות שירת הלקוחות מפנייתי לאחר מעשה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף הגרנד קניון, חיפה כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 6.1.06 , הגעתי לחנות אפריל בגרנד קניון בחיפה על מנת לרכוש מוצרים של חברת קליניק.לעזרתי הגיעה דיילת / מוכרת אדיבה ששמחה לעזור לי , להסביר ולהראות , והמליצה לי בחום לרכוש לא מוצר אחד, אלא שניים, כי המוצר השני הינו ב-50% הנחה. היא הראתה לי מגוון של מוצרים , עזרה לי לבחור ושוב המליצה, לרכוש מוצר נוסף כדי לזכות גם בערכת מתנה של קליניק שתנתן לי אם ארכוש עוד מוצר ב220 שקלים (אין כפל מבצעים..) בשלב זה הגיעה מוכרת נוספת, שנראתה כאחראית בכירה יותר, אשר הצטרפה להסברים ולהמלצות והיתה שותפה להתלבטויות, וחזרה על המבצע – מוצר שני ב-50% , אם יירכש מוצר נוסף אקבל גם ערכת מתנה . החלטתי לעדכן את אימי במבצע ואולי גם היא תצטרף לקניה. כאשר סיימנו לבחור גם לה מוצרים (כל הזמן בליווי צמוד של המוכרות ובהדרכתן) והגענו לקופה הסתבר כי המוכרות טעו , התבלבלו, לא שמו לב והמבצע חל רק על סדרה מסוימת של מוצרים שממנה בחרנו רק פריט אחר ולכן קנייתנו לא תהיה במבצע. לאחר שלל התנצלויות והסברים (המוכרת הבכירה יותר הודתה כי טעתה ולא שמה לב על מה המבצע וכי כל החנות ב-50% על מוצר שני ולכן זה בלבל אותה, המוכרת/דיילת השניה אמרה " איזה שטויות, מכרתי כבר הרבה מוצרים במבצע הזה, מה פתאום..." וכ"ו דברים שתוכנם והטון בהם נאמרו גרמו לכמה הרמות גבה מסביב מצד המוכרות ) הוחלט להתקשר לאחראית בכירה יותר (איילה, למיטב זכרוני) שלא הסכימה לעשות לנו את ההנחה על המוצרים שבחרנו והסכימה רק לעשות לנו "טובה" – אם נקנה שני מוצרים, תתן לנו שתי ערכות מתנה –מה שהגיע לנו גם ככה (מתנה מעל 220 ש"ח וכ"ו..ושווי המוצרים הצדיק זאת במילא)

נותרנו נדהמות מול היחס והטעויות אותן הן עשו, ללא השתדלות יתר שנצא מרוצות או שנפוצה בדרך כלשהי על תוצאות הטעות והזמן שבזבזנו בחנות.
כל הארוע נעשה בדקות האחרונות לפני הסגירה של יום שישי בצהריים, שעוד בנוכחותנו שיחררה אחת המוכרות את השומר הביתה (בהחלט לא באדיבות יתרה) וסגרה קופה. חנויות אחרות שבהן ביקרתי לפני, לצורך השוואת מחירים ,כבר נסגרו ואי אפשר
היה לבצע את הרכישה במקום אחר.
בתור קונות ותיקות ברשת אפריל, ומרוצות בדר"כ, יצאנו בהרגשה מאד לא טובה ובאכזבה כללית גדולה.
מכתב תלונה הועבר לשירות הלקוחות של "אפריל" ולא זכה לכל תגובה. התקשרתי לבדוק מדוע מתעלמים, ואמרו לי שהנושא ייבדק ויחזרו אלי. מאז היתה עוד שיחה כזו ואני עדיין מחכה לתגובה. הענין הרגיז מאד, וחוסר התגובה וההתעלמות שלהם מרתיחה אותי עוד יותר. והם עוד מצהירים על עצמם כנותני השירות הטובים ביותר בתחום.. בושה.


עוגמת נפש, עלבון ואכזבה סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי כלשהו ולפחות היו מתיחסים ומגיבים לת פתרון נדרש :

רשת אפריל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה