|
|
|
|
|
|
אי עמידה בתנאי פירסום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 23.1 באתי לסניף ניו פארם בקניון שאול המלך עם דף פירסום של הרשת לקניית סירופ טננבלוט ב 30 שקל. בקופה אמרו לי שהפירסום טעות והמחיר הוא 70 שקל בהנחה של 30 אחוז (לתשלום 70 שח). לא היה שום פירסום בחנות שיש טעות בפירסום. אמרתי שבמקרה כזה של ניגוד בין מחיר רשום על המדף (במקרה זה העלון) לבין הרשום במחשב - קובע מחיר המדף. הפנו אותי לשירות הלקוחות של ניו פארם. בשירות הלקוחות הבטיחו לחזור - אך לא חזרו. לא היתה גם תגובה לתלונה ששלחתי במייל על מנת לקבל את 40 השקלים ששילמתי יותר. עד היום לא יצרו שום קשר איתי. חבל שחנות רשת כזאת גדולה שמוציאה כל כך הרבה על פירסום מזלזלת בלקוחות מה שנאמר " בגלל מסמר קטן נפלה העיר..."
|
כספי |
סוג הנזק : |
דורשת החזר של 40 שקלים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניו פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|