פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' הנשיא 104, חיפה כתובת:
מרכז פנורמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת פניתי לניו פארם בפייסבוק בהודעה פרטית לאחר שלא קיבלתי מענה, רשמתי בוול תגובה אחרי שענו לכל לקוחה שפנתה שם שהציבור רואה את הפניה שלהן. ביקשתי מענה וטלפון פניות הציבור.
להלן תוכן הפניה שלי בפייסבוק עם מעט שגיאות מכוון שרשמתי מאוד מהר.
"שלום,
היה חשוב לי מאוד לפנות עליכם, אני מאוד מאוכזבת תמיד שיבחתי את השירות המדהים של ניו פארם בכל מקום וכי המחירים שלכם הכי הוגנים ושהמבצעים תמיד שווים.
לפני 4 שבועות הגעתי לסניף פנורמה בחיפה לרכוש איילנר של גרלן שהוא מדהים בעיני, הגעתי בשעות שדליית גרלן כבר לא עובדת ככה אמרו לו הדיילות בסניף, לא היה המוצר במלאי, לקחו ממני פרטים הסבירו לי ששבוע אחרי יחזרו עלי שיוזמן, שמחתי אמרתי לעצמי המתין ויגיע. עברו 4 שבועות ולא חזרו עלי, אמרתי אולי זה נפל בן הכיסאות אגש פיזית לסניף אברר מחדש.
ביום שישי אתמול ה1 לאוגוסט חזרתי לסניף נאמר לי מפי דיילת שמייצגת את חברת גרלן בסניף כי אין בכל ישראל איילנרים חומים וכחולים וכי החברה מחדשת את המוצר והוא חסר בכל ישראל ולדעתה אף בכל העולם.
שאלתי אותה בשנית אם סבורה בכך שאין בשום סניף שאני אסע לאן שצריך. אמרה שלו, אישרה בפניה בוודאות כי אין גם ברשת סופרפארם ולא במשביר אשר בעלי כרטיס מועדון זהה לשלכם.
מבואסת מאוד הלכתי מהסניף לא ויתרתי. נסעתי לגרנד קניון ושם היה במלאי גם בסופרפארם וגם במשביר. ביררתי מולם ואמרו לי כי הכל תקין ויש במלאי ואין בעיות כלל.
היום חברה טובה מספרת לי כי רכשה בניו פארם איילנר חום של גרלן בסניף פנורמה ביום שלישי ה29 ליולי .
תאמת מאוד התבאסתי. אני לא הלקוח המתלונן וההפך תמיד משבחת שצריך ומחפשת את המנהלת בסניף להודות להן על שירות נפלא.
הפעם השירות מאוד איכזב אותי. ההבטחה שלא קויימה, השקר והוודאות שכך הדבר. אני לא חושבת שאחזור לרכוש שוב ברשת שגרמה לי לאבד בה את האמון.
רק היה חשוב לי להסב את צומת לבכם כמה חשוב השירות האמין וכמה חשוב לקיים הבטחות."

***חשוב לי להסביר כי המוצר כבר נרכש ואין ממנו בניו פארם פנורמה לפחות.
המענה שקיבלתי לאחר שהתחננתי למענה מצוות האתר הינו כך:
"ניו-פארם
דיאנה שלום,
תודה על פנייתך,
מתנצלים על הרגשתך,
כנראה היתה אי הבנה.
הינך מוזמנת להגיע לסניף פנורמה בכדי לרכוש את המוצר.
המשך יום טוב"
*** המענה שקיבלתי הוא שבלוני כאילו נשלח לכל הלקוחות המתלוננים כאילו בתחושה של ענינו לכם תשתקו כעת.
אם הייתה תשומת לב או קריאה של מה שכתבתי מובן כי בחיים לא אחזור לסניף בטח לבטח לא לניו פארם עם שירות ברמה מזלזלת.
איך אי הבנה? איך תפני לסניף?
זה מעליב.
אני רוצה להגיע לפניות הציבור להתלונן. אני אישית אספר לחברות שלי מה קרה שלא יגשו לשם. ואני שהייתי שמה 2000 שקל קניות ביחד עם אמא שלי באופן קבוע. לא ארכוש שם יותר בחיי. ממש בושה להתייחס ככה ללקוח.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה