פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שבועות רצון מניו פארם עפולה! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בושם ששמו אינסולנס. לאחר ששילמתי 512 ש"ח
כשיצאתי מהחנות בדקתי את הקופסא ובתוך הקופסא היה סוג אחר של בושם.
חזרתי לחנות באותו הרגע, המוכרת התנצלה ואמרה שכנראה זו טעות בייצור.
קיבלתי אריזה חדשה וגם שם היה בושם לא מאותו הסוג.
קיבלתי זיכוי והובטח לי שאקבל את הבושם שעליו שילמתי.
לאחר אותו היום, לאחר שהובטח לי שבוצעה הזמנה, התקשרתי כל יום לסניף לוודא שהבושם הגיע ונענתי בשלילה.
באחת מהפעמים נאמר לי ע"י אחת הדיילות כי אצטרך להטסיף עוד 100 ש"ח בנוסף למה שכבר שילמתי. בטענה כי קניתי בושם זול יותר, ובחנות שילמתי כסף על הסוג המסויים שאני רציתי מה שהיה כתוב בקופסא אך בפנים (הבושם עצמו) היה אחר.
זו עוגמת נפש ואני לא מוכנה לשלם שום שקל נוסף.
במיוחד שאני מחכה כבר שלושה שבועות לאחר הבטחות חוזרות ונשנות שהבושם יגיע..
אתמול דיברתי עם מנהלת הסניף כך היא טענה לפחות, אמרתי לה שאני לא מוכנה לחכות יותר ואני רוצה זיכוי כספי (לא זיכוי לקנות בניו פארם כי שם לא אקנה יותר).
היא התחילה למלמל כי עברו 14 ימים מהרכישה, אבל היא לא לקחה בחשבון שאני מחכה להם כבר שלושה שבועות!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבושם הנכון שאותו רציתי מלכתחילה פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה