פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של הסניף ואי מתן מענה הולם מצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 בת-ים כתובת:
ניו פארם קניון בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 בדצמבר רכשו עבורי מתנה בושם של הוגו בוס ב9 לדצמבר הוא הוחלף על ידי לבושם שנקרא גרלן הוספתי עוד כ40 שקלים למחיר ששולם סה"כ 184 שקלים. חברתי לא הייתה מרוצה מהבושם וב10 החלפתי אותו לבושם זנזיבר...

מאז הספקתי להחליף את הבושם כל 3 חודשים כי הספרי לא היה עובד כראוי ובאמת כל פעם הוא הוחלף לי לחדש

ב22 לאוגוסט הגעתי לסניף עם הבושם הפגום ומחיתי על כך שאינני חושק בסוג כזה של בושם הבאתי את האריזה איתי והמוכרת הסכימה להחליפו אך בניו פארם יש מבצע והבושם כעת עולה 100 שקלים

כשאמרתי ששילמתי יותר היא אמרה שבגלל שהחשבונית לא נמצאת פיזית בידי אין היא יכולה לזכות אותי כאשר ביקשתי ממנה לאתר את החשבונית כי יש לי את התאריכים המקורים היא אמרה שאין היא יכולה לאתר רק אם אביא לה את מספר הכרטיס

מנהלת הסניף שנקראה לקופת הבשמים ענתה שכל יום קונים אלי בשמים ורק אם אמצא את מספר כרטיס האשראי היא צוכל לעזור לי...

הבעיה היותר מצחיקה היא שכשנסתי להעזר בשירות הלקוחות של הרשת בטלפון 03-5571800 אני כל הזמן מגיע למענה שלוקח הודעות ולא ישירות לנציגת שירות

מתאריך 23 לאוגוסט אני מתקשר מידי יום !
כל יום מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים הבטיחו שמנהל יחזור אליי ועד היום כלום

ממש אבסורד כל הסיפור על 84 שקלים כאשר השיחות לשירות לקוחות על יותר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנחליף במחיר ששולם פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה