פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סתירה בין מחיר כתוב למחיר מתבקש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון לב אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת הניו פארם פרסמה בעיתונים כי היא מבצעת מבצעים על בשמים מובילים. פניתי לסניף לקנות את הבושם "פרימייר ז'ור" של נינה ריצ'י המפורסם בעיתונים ב149 ש"ח אך להפתעתי בחנות ביקשו עליו 179 ש"ח כאשר הפניתי את תשומת ליבן לעיתון הן ענו זו טעות מצערת אך אין באפשרותינו לעזורלך. אם את רוצה את הבושם 179 זה המחיר.
כאשר ניסיתי להתעקש על המחיר אותו פרסמו נעניתי "בעיתון הכוונה לבושם הזה אך בכמות של 30 מ"ל" ביררתי בסניפים אחרים האם קיים הבושם הזה בכמות זו, אולי באריזה מיוחדת לחג, עקב ההנחות הגדולות והסתבר כי לא קיים.
פניתי לשלושה סניפים של הרשת: בקניון הסיטי באשדוד שם נעניתי בזלזול ובטענה שהכוונה היא לכמות של 30 מ"ל
אח"כ פניתי לסניף בקניון לב אשדוד שם נאמר לי שיבררו ויחזרו אלי טלפונית, אך טרם חזרו אלי...
במאמץ נוסף פניתי לניו פארם בר"ג קניון אלרם שם נעניתי בזלזול ע"י מנהלת מחלקת הקוסמטיקה.
אחרי כל זה פניתי למחלקת התלונות של הניו פארם אך טרם קיבלתי תגובתם.
בברכה1
פאר לי כהן
כספי סוג הנזק :
ברצוני לקבל את הבושם במחיר המפורסם. 50 מ"ל ב149 ש" פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה