פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במחיר פרסום. נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ניו פארם-אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הניו פארם פרסמו בעיתון פנימי ובעיתונים הגדולים מחירי מבצע לבשמים נבחרים.
בפרסום צויין כי הבושם "פרימייר ז'ור" מבית נינה ריצ'י עולה במחיר מבצע של 149 ש"ח. כאשר הלכתי לקנות את הבושם, בסניף ניו פארם בקניון הסיטי באשדוד, ביקשו ממני 169 שקלים. כאשר הסבתי את תשומת ליבם לפרסום טענו כי הכוונה היתה לאותו הבושם אך בכמות של 30 מ"ל שבדיוק עכשיו מכרו את האחרון שלו. ללא עצלות למחרת פניתי לסניף ניו פארם בקניון לב אשדוד וביקשתי את הבושם הנ"ל בכמות של 30 מ"ל, אך נעניתי בשלילה כיוןן שכמות בושם זו אינה קיימת. ביקשתי את הבושם הקטן ביותר 50 מ"ל ודרשתי אותו במחיר המפורסם אך לצערי לא נעתרו לבקשתי ואף הבטיחו לי שיבררו זאת למחרת בבוקר ויחזרו אלי אך עד היום מנהלת הקוסמטיקה, הגב' אורה טרם חזרה אליי.
במקרה נזדמן לי להיות ברמת גן (בתאריך 20.9.06) נכנסתי לסניף הניו פארם במרכז אלרם , גם שם הפניתי את תשומת ליבם לפרסום הבעייתי, ונעניתי בצורה מזלזלת ושאינה ראויה.
אשמח לתשובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הבושם במחיר הפרסום המקורי. פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה