אי מתן מבצע הרשום על הפריט, והתייחסות בחוצפה ובזלזול ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 25 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אהרון בקר 8 תל ברוך |
כתובת: |
ניו פארם - סניף מיקדו סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במעמד התשלום, לא הופיע בקופה פרטי המבצע כפי שהופי על המוצר עצמו (מוצר שני ב- 4.99). המדבקה הופיעה על שני המוצרים שברצוני היה לקנות. לאחר בקשתי מהקופאי לקרוא למנהלת לאחר שזו אמרה כי המבצע הסתיים ויש לחייב אותי במחיר הרגיל, הגיעה מנהלת הסניף לקופה ופנתה אלי בגסות רבה: "כן, מה בדיוק לא הבנת? המבצע נגמר לפני יומיים". לאחר תשובתי אליה כי על פי חוק, אני צריכה לשלם את מה שמופיע על המוצר, ענתה לי בגסות רבה את לא מקבלת את המבצע פנתה והלכה מהקופה. תשובתה היתה כה חסרת בסיס ורצון לעזור אשר גרמה לי עוגמת נפש רבה.
|
|
|
|
|