פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מבצע הרשום על הפריט, והתייחסות בחוצפה ובזלזול ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אהרון בקר 8 תל ברוך כתובת:
ניו פארם - סניף מיקדו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במעמד התשלום, לא הופיע בקופה פרטי המבצע כפי שהופי על המוצר עצמו (מוצר שני ב- 4.99). המדבקה הופיעה על שני המוצרים שברצוני היה לקנות. לאחר בקשתי מהקופאי לקרוא למנהלת לאחר שזו אמרה כי המבצע הסתיים ויש לחייב אותי במחיר הרגיל, הגיעה מנהלת הסניף לקופה ופנתה אלי בגסות רבה: "כן, מה בדיוק לא הבנת? המבצע נגמר לפני יומיים". לאחר תשובתי אליה כי על פי חוק, אני צריכה לשלם את מה שמופיע על המוצר, ענתה לי בגסות רבה את לא מקבלת את המבצע פנתה והלכה מהקופה. תשובתה היתה כה חסרת בסיס ורצון לעזור אשר גרמה לי עוגמת נפש רבה.

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה