|
|
|
|
|
|
חוסר התיחסות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוספטל |
כתובת: |
קניון בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני רכשתי לפני מספר ימים שני צבע לשער של חברת אינדולה והיה מגיע עם המבצע מסכה לשער . קופאית מאוד נחמדה בשם שרון אמרה שאין כרגע במלאי וברגע שיגיע אני אקבל . עברו שלושה ימים והגעתי שוב לסניף וכששאלתי האם יש במלאי נאמר לי שכן שרון הקופאית זכרה אותי ורצתה לתת לי את מה שמגיע לי אך אולגה האחראית שלה לא הסכימה ודרשה קבלה . שרון ציינה בפניה ששכחה כנאה להגיד לי להביא את הקבלה ושהיא זוכרת אותי אך אולגה היתה מאוד לא נעימה ולא הקשיבה למרות שבמפורש שרון הקופאית אמרה לה שמגיע לי . היא היתה מאוד אנטיפתית ולא נעמה ולא היתה לה שום נכונות לעזור
|
מה שמגיע לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניו פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|