פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהלת ביד רמה נושא התלונה:
מיכאלי אהוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחוזה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג נכבד\ת
היום (01-09-09) נכנסתי לחנות ניו פארם ברחוב אחוזה 112 ברעננה, יש לציין כי אני ואישתי(בעיקר אישתי)לקוחות שלכם מזה זמן רב בעיקר בתחום פרפומריה ואיפור,חומרי ניקיון ומוצרי תינוקות. ילדי (בן ה 4 ) היה על ידי ונזקקתי לשירותים עבורו בדחיפות, שאלתי את הבחור שבקופה אם ישנם שירותים במקום והוא שאל אותי עבור מי, כשאמרתי עבור בני הוא הפנה אותי לניצה, ניצה שוב תחקרה אותי עבור מי (נבצר מבינתי מדוע זה משנה) כשאמרתי שעבור הילד היא החלה לחשוב (מיותר לציין כי בינתיים יש לי על הידיים ילד קטן הזקוק לשירותים) ששאלתי אותה היכן הם שוב היא חיככה בגרונה ואמרה "זה חסום" כמובן שכבר בני לא יכל יותר ורצתי מהחנות החוצה עימו לסופר הסמוך לשימוש בשירותים (גם שם אנו קונים בקביעות)
אני חייב לציין כי התנהגותה של המנהלת היתה מתנשאת ואפילו גסה לנוכח המצב בו הייתי.
עלבון סוג הנזק :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה