פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנייה של קרם לעיינים פגום. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.בתאריך 26/07/09 קנינו בסניף ניו-פארם שבחיפה,סניף בית הקרנות הרצל 18 קרם אבסלורנט YVESSAINTLAURNET לעיניים. קוד הפריט הוא - 376946.
כיום,לאחר 3 חודשים פתחנו אותו בפעם הראשונה(26/10/09) וגילינו שהקרם מאד יבש וממש קשה לשים אותו על מברשת.ישר התקשרנו למרכז השירות של ניו פארם ונציגה אמרה לנו שאין אחריות על מוצר של 3 חודשים - אבל זה מוצר שמשתמשים בו במשך שנה והוא גם מאד יקר(155.25).אנחנו לא אשמים שקנינו מוצר והוא היה יבש או שהתבייש כי הוא לא אמור.לפני כמה שנים זה קרה לנו עם מוצר אחר של החברה,אבל החזירו לנו את הכסף שלו רק לאחר חודשיים כי הבינו שהבעייה הייתה בחברה שייצרה אותו.אנחנו דורשים לטפל במקרה הזה.
כספי סוג הנזק :
קנינו מוצר פגום ויקר.אנחנו דורשים החזר כספי או זיכוי על המוצר. פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה