פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענו שגנבתי מוצר בזמן שנכנסתי עימו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך ה17.7 עדשות מגע לבתי החיילת,לפני שרכשתי אותם נאמר לי שיש מבצע 1+1 ולכן המליצו שאקח 2 כי חבל שאפספס את המבצע ,ולכן הסכמתי לקחת 2 במספרים שונים ,מכוון שלא היה להם במלאי,והובטח לי שאקח אותם ולא תיהיה בעיה לבוא לקבל את העדשות עם המספר שאני צריכה.ולכן הגעתי אתמוך אל הסניף במטרה להחליף את המספר. אך שהגעתי לחנות בכדי למנוע מצבים לא נעימים כמו שעברתי ומשפילים נכנסתי דרך הכניסה שאסור להיכנס אך היא ישירות לקופאית והסברתי לה את מה שהיה עם העדשות שאמרו לי שאקח 2 ושאני יכולה להחליף היא שלחה אותי לבית מרקחת.
בבית מרקחת הייתה בחורה בשם יפית הסברתי שקניתי את העדשות ואני רוצה להחליף ביקשה קבלה ואמרתי שמכוון שמיהרתי לעבודה שחכתי את הקבלה בבית
ואז תשובתה מעניין העדשות לא מנוטרלות איך יצאת איתם אם קנית.
הייתי המומה ואמרתי לה מה זאת אומרת איך יצאתי שילמתי ויצאתי למה מה והיא שוב עונה מעניין שזה לא נוטרל,ואז שאלתי אותה מה זה נוטרל המדבקה הכסופה של שולם היא אומרת כן עניתי לה שהקופאית שמה רק על 1 ואחד לא אולי בגלל שהמספר לא היה והרוקחת הביאה לי את העדשות מהמחסן של בית מרקחת ואמרה לי שאין עוד עדשות במספר הזה ואז בה השאלה איך נראת הרוקחת עניתי בחורה עם שיער שחור ,מה היא לבשה?אמרתי לה את נותנת לי יותר הרגשה שאת אומרת שגנבתי את המוצר. התשובה ,לא זה היה צריך להיות מנוטרל אמרתי לה שזה לא מעניין אותי העבודה שלהם, ומה הם צריכים לעשות אני רכשתי ביום חמישי אם אני לא טועה, ובסך הכל באתי להחליף והיא ענתה תביא
קבלה ואז עניתי שאין לי את הקבלה והיא קראה לרוקחת שתראה את העדשות והיא אומרת לה מעניין איך היא קנתה והם לא מנוטרלות והרוקחת מירב גם היא נתנה הרגשה שגנבתי נפגעתי עד עמקי נשמתי וכבר הייתי חנוקה בדמעות הבנתי שהם טוענות ברמיזה עבה שגנבתי ואז אמרתי להן אם את חושבת שגנבתי בואי איתי לקופאית ראשית נסערת כשהיא אחריי שאלתי אותה לפנייה נכנסתי עם העדשות היא אמרה לה כן חנוקה בדמעות אמרתי לה שאני עכשיו לא רוצה את העדשות ומשאירה אותם מתנה וסניף אבל זה לא נגמר ואני קבלה אביא להם.
יצאתי בוכה לא עניין אותי האיחור לעבודה התקשרתי לסניף וביקשתי את מספר הטלפון של ההנהלה מסרו לי ומכוון שלא ענו במספר שנמסר התקשרתי שוב לסניף וכאשר ענו לי שאלו מה קרה סיפרתי מה קרה ואמרתי,שטעיתי ביום הקנייה שבתי החיילת הזכירה לי שזה היה מוצא"ש ולא חמישי. ושמאוד נפגעתי
ואני לא אוותר על ההשפלה הזו עוד במיוחד שזה היה בנוכחות אנשים שמכירים אותי והמחנכת של בתי בינהם.היא לקחה את מספר הנייד שלי ונתקתי את השיחה
ואני התקשרתי אל ההנהלה ושם ענתה בחורה בשם נגה אם אני לא טועה ספרתי לה מה שקרה והיא הסבירה לי שזה נהלים של הרשת ואני השבתי שזה לא ענייני מה הנהלים שלהם ולפני הכל יש קודם כבוד ואמון מינימלי בלקוח ,ושנית היא יכלה להגיד לי אני לא יכולה להחליף ללא קבלה.אבל לבוא ומשפט ראשון שיצא מהפה זה לומר לי איך יצאת שזה לא מנוטרל זה כבר לא נהלים.
ואז היא עונה ,היא לא אמרה שגנבת, אמרתי לה כולם יודעים שהמוצרים מצפצפים אם גונבים אותם אז מה היא רצתה לומר בזה שהיא שואלת איך יצאת וזה לא נוטרל.התשובה זה לא בסדר ,ואז אמרתי לה שגם אם היא חשבה שגנבתי היא הייתה צריכה באלגנטיות להוביל אותי למשרד או לומר תמתיני רגע אני מבררת ולשאול בטלפון את הקופאית אם נכנסתי עם המוצר.הכל יכול היה להיגמר אחרת.
אך החוק הוא רק וטובת הפוגע לא הנפגע כי מהם גונבים סחורה יש להם הרבה גנבות .וממני אתמול גנבו את הכבוד שלי,השפילו אותי לכו תדעו אם לא מדברים על כך שגנבתי.
ואז הנגה הזאת לקחה את מספר הטלפון שלי ואמרה שתחזור אליי.
אני במקביל כשאני בוכה ונסערת במקום לנסוע לעבודה נסעתי הבייתה בדרך מתקשרת אליי הקופאית ואומרת לי שאני אבוא לסניף ויחליפו לי את המוצר אך להבא שאני אשמור את הקבלה אמרתי לה שאני לא רוצה טובות שלה ואני מוותרת להם על המוצר אך קבלה אני אביא לסניף הבאתי להם את הקבלה והם קראו לבחורה בשם מירב הארתי לה את הקבלה והיא מדברת איתי מתנצלת ואומרת את צריכה להבין שיש לנו פה גל גנבות אמרתי לה סליחה אני לא שייכת לגל הזה .ויש דרכים ואז היא אומרת לי רגע עברו 14 יום מי מכר לך אמרתי לה רוקחת ואז היא שואלת את הרוקח מי היה באותו יום והוא עונה שהוא ושוב איך היא נראת הרוקחת אמרתי לה עם שיער שחור,והיא שואלת היא לבשה לחלוק לבן אמרתי לה אני חושבת שכן ואז היא אומרת לי אין לנו רוקחת כזו פה ,אמרתי לה תקשיבי זה לא מעניין אותי מה היא לבשה מצידי חלוק של עובדי ניקיון בסך הכל קיבלתי ממנה עדשות מהמחסן והיא אמרה שאין לכם.ואז היא אומרת מעניין דווקא יש הרבה במלאי שוב אותה הרגשה שאני משקרת אמרתי לה תקשיבי תכנסי למחשב ותבדקי את המלאים שלכם באותו זמן ןהיא עונה אני לא צריכה אין לנו עוד רוקחת פה.ופתאום היא מצאה על מה להיאחז שלקבלה עבר שבועיים מיום שצריך להחליף אבל היא עושה לי טובה ואני יכולה לקחת את העדשות.
אמרתי לה שאני לא רוצה אותם אני משאירה להם את העדשות תרומה לקופת ניו פארם דרורים בכדי שיישרדו כלכלית את גל הגנבות.אני לא אשתוק על מה שעברתי שם ובעיקר עכשיו שבתי החיילת שמעה מה קרה ולא רוצה לשוב לשם.
ואז התקשרה כשהגעתי באיחור לעבודה נגה והסבירה לי שאני צודקת והיא העבירה ת המקרה למנהל הרשת ולרוקח ושאני יכולה לקחת את העדשות אמרתי לה שאני לא רוצה ואם צריך לרכוש שוב עדשות אני ארכוש שוב ,ואז היא ענתה תעשי מה שאת חושבת אם את רוצה אשלח לך זיכוי על העדשות ושהעניין עבר לטיפול מנהל הרשת.
אמרתי שאני מבקשת ממנהל הרשת עידכון בכתב על איך טופל העניין והיא ענתה שאין מה לחכות זה לא יהיה.
אין התנצלות בכתב ,ושיהיה כתוב שהם טעו בהאשמת הגניבה שהאשימו אותי.
אני עכשיו רוצה חוות דעת ועזרה מכם האם אפשר להגיש תלונה במשטרה או טביעה משפטית כספית על העוגמת נפש,עילבון,וביזבוז זמן
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה