פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין כתובת:
ניו פארם מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה הלכתי לקניות של קוסמטיקה בסניף ני פארם מודיעין. בהגיעי לקופה היה חשבוני כ-400 שקלים . כמקובל בסופר פארם ובמקומות אחרים ביקשתי לחלק לי את הקניה לתשלומים רבים, והקופאית חשבה על שישה תשלומים. לבקשתי לבדוק אפשרויות נוספות פנתה למנהלת המקום. הנ"ל ביטלה את התשלומים שהקופאית נתנה ונתנה מספר תשלומים קטן בהרבה. לבקשתי לשוחח איתה לא הטריחה את עצמה לקום מכסאה וזימנה אותי אליה לחדר.בחדר מצאתי את עצמי מפנה לעצמי כסא מלא בתיקים וניירות בעוד הגברת המנהלת הסבירה לי שהקופאית טעתה וקורה ואין בעיה לה עם זה שהיא ביטלה את מה שהיא כבר אישרה לי כמו כן הסבירה לי שאם תתן לי מספר תשלומים גדול היא תאבד את כסאה ושאני מוזמנת ללכת לסופר פארם אם אני לא מעריכה את השרות הנהדר שקיבלתי בסניפה. ובכן החזרתי את המוצרים ואכן הלכתי לסופר פארם שם על קניה של כ-450 שקלים קיבלתי 12 תשלומים ללא ריבית ובבדיקה במשביר הייתה אפשרות חלוקה ל-6 תשלומים.
1.סטנדרט התשלומים בשוק הוא גבוה והייתי מצפה לאיזו מודעות ותחרות בהנהלת ניו פארם.
2.צורת הפנייה וההתייחסות של מנהלת זו פשוט מעליבה את האינטיליגנציה ואמנת השירות. לא מבטלים משהוא שהעובדת שלך נתנה, לא מאיימים באובדן מקום העבודה על ידי שיפור תנאי הקנייה של לקוח ובודאי לא שולחים אותו לסןפר פארם לאחר שנאמר ששם תנאי התשלום טובים יותר ובנוסף המנהלת המהוללת יכולה לקום מכסאה ולצאת אל הלקוח ולא לצפות שהוא יפנה לעצמו מקום ישיבה בחדרה.
לסיכום אשמח לקבל תשובה מהנהלת ניו פארם מה הם מאמינים צריכה להיות ההתייחסות ללקוח והאם מקובל עליהם צורת התייחסותה של מנהלת זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור היחס והשרות פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה