|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אלרם רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בעוונותי הרבים נכנסתי ביום שבת האחרון לסניף הניו פארם ביום שבת בפעם הראשונה ואין ספק שהאחרונה. במח' הקוסמטיקה ישבה עובדת אחת שחלשה על כל המחלקה. ביקשתי עזרה והיא אמרה שיש תור לפני. המתנתי בסבלנות ולאחר כ-רבע שעה ניגשתי שוב והיא התחילה לקטר שהיא לבד והיא גם אורזת וגם עונה לשאלות וגם עובדת היום עד 22:00 בלילה. צר לי עליה אבל כלקוחה כל זה לא מענייני. כאשר ביקשתי לברר מדוע הם בכלל פתוחים אם אין להם כמעט כח אדם הבחורה אמרה בכעס כי הם חייבים להיות פתוחים בגלל בית המרקחת.
גם בקופה עמדה קופאית אחת בלבד שנכנסה ללחץ בראותה את התור המשתרך מאחור.
ברצוני לציין שאם הם פתוחים בשבת והם מעוניינים לתת שירות כדאי שהם יתגברו את כח האדם שלהם כי איתי עזבו בכעס את החנות עוד 3 נשים שבודאי הלכו לסופר פארם כפי שאני עשיתי.
גם אני נותנת שירות........אם הייתי מקטרת ללקוחות שלי על הלחצים בהם אני נמצאת לא היו נשארים לי לקוחות..................
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ניו פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|