פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול במתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם G כתובת:
יקנעם עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב21.12.11 בשעה 21:50 ביקרתי בניו פארם סניף יקנעם עלית שבמתחם G כדי לקנות צבע לשיער.. אכן לקחתי מהמדף מוצר של "פלטה" שהיה במבצע "השני בשקל".. במעמד תשלום בקופה המבצע אינו הופיע והמוכרת טענה שהמוצר אינו במבצע..נאמר לה שישנו שלט על המדף.. הקופאית קרתה לאחראי משמרת והתשובה שלה על השאלה הייתה "מה פתאום" עוד לפני ביצעה בדיקה .התגובה האוטומטית נורא הרגיזה אותי.. לאחר התקשות שלי ההחראית נגשה למחלקה הנמצעת בה המוצר וציינה שאכן כן יש מבצע לחברי מועדון קלאב 365.. הצגתי מולם כרטים עובד של בנק הפועלים שמקנה לעובדים זכאות של חברי מועדון במספר רשתות.(ביניהם גם בניו פארם)..נאמר לי על ידי קופאית שזה אינו כרטיס מועדון..למרות הנסיון להסביר לה , היא אינה גילתה רצון להבין או לברר..שוב לאחר התעקשות טרחה לשאול את האחראי משמרת שגם אינה ידעה על קיום דבר שכזה.. ניסו לתת לי כל מיני הסברים ולשכנע שהכרטיס לא בתוקף או שאני טועה ואין עם מי לברר כרגע..אחרי וויכוח רב עשו בירור טלפוני עם גורם אחראי אחר שתשובה שלו/ה הייתה אותו הדבר על אי-קיום דבר שכזה.. למרות הכל המשכתי להסביר להם שכבר מספר פעמים ובמספר סניפים שונים כן השתמשתי בכרטיס זה ככרטיס מועדון ושיבדקו את האפשרויות נוספות שקיימות במערכת שלהם לשימוש בכרטיס..רק אחרי זמן רב וויכוח ממושך כו מיותר הסכימו כן לנסות להעבירו בדרך כלשהו ולהפתעתם זה גם הצליח.. כל הנאמר כאן מעיד על חוסר מקצוענות של נותני שירות ובנוסך לכך חוסר רצון משווע לעזור.. גרוע מכל שבסוף ההתרחש הקופאית מצאה לנכון להוסיף שהוויכוח אינה עולה כסף וזה במקום להתנצל על שירות גרוע ועל חוסר מקצוענות ועל עיכוב ועל אי-נעימות שנגרם ללקוח שלה..ואני כל מה שרציתי לקנות דבר וללכת הביתה ולמרות זאת הם ביזבזו לי זמן רב ואילצו אותי להתווכח ולבזבז לי משאבים ולהרים קול ובנוסף לעגה בי..דבר אינו מתקבל על הדעת. ומאמינה לא על אף לקוח אחר .. ואולי כדאי לחברת ניו פארם לבחון ולבחור את נותני שירות שלהם יותר בעומק.

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה