פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ופגיעה בשמו הטוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום 29.07.2012, הגעתי לסניף ניו פארם בעפולה על מנת לרכוש דאודורנט של חברת ספיד סטיק.
2. בסימון המוצר שלקחתי מין המדף היה רשום במפורש כי ברכישת מוצר אחד מקבלים את השני מתנה, (לא למותר לציין כי צילמתי תמונות של של המוצר ועל פרסומת המוצר, וכי בשלט המדף רשום כי 1+1 מתנה דאודורנט סטיק).
3. לאחר שהגעתי לקופות, על מנת לשלם על המוצר ראיתי כי המחיר אינו תואם למבצע, שאלתי את הקופאית לפשר המחיר, אך האחרונה לא ידעה לענות לי לפשר העניין.
4. הקופאית אשר שאלה את אחד העובדים, נענתה בתשובה כי יש דאודורנט ויש סטיק וכי לא מדובר באותו המוצר.
5. ביקשתי לדבר עם מנהל החנות, והופיעו מולי שניים שאחד הציג עצמו כמנהל החנות.
6. הוא ניסה להסביר כי המבצע מדבר על דאודורנט ולא על סטייק, הסברתי למנהל שבשני המקרים מדובר בדאודורנט וכי רשום במפורש "דאודורנט סטיק" על גבי הפרסום המטעה.
7. עוד ביקשתי מהמנהל כי יש להסיר את השלט המטעה על מנת שאחרים לא יטעו וכי שלט כזה הוא מחייב.
8. המנהל ממש התרגז והחל לצעוק ממש ולדבר אליי בביטול, ואמר לי שהוא יעשה מה שהוא רוצה ולא יסיר את השלט המטעה וכי "יש לך בעיה" "לך תקנה במקום אחר" "אין מה לעשות" וכ"ו.
9. לאחר שסיים לכעוס החל ללעוג לי בחברת העובד הנוסף שהיה עימו.
10. לא למותר לציין כי, עפולה היא עיר קטנה שבה כולם מכירים את כולם, ודבריו של המנהל ממש פגעו בי במיוחד לאור העובדה כי הוא לא דיבר בשקט וממש צעק עליי!!!.
כספי סוג הנזק :
הסרת השלט לאלתר, פיצוי כספי ומכתב התנצלות מין המנהל. פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה