פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/09/12 קיבלתי קופון למייל על מתנה ברשת ניו פארם , המתנה היא סכיני גילוח . ניגשתי לסניף בנשר עם הקופון במכשיר הטלפון .
הקופאית קראה לאחראית והיא אמרה לי שהייתי צריך לבוא עם קופון מודפס אבל היא כן תוכל לתת לי את המתנה בתנאי שאני יעשה כרטיס חבר בשווי 50 שח' . הסכמתי להצעה אולם כשרציתי לוודא עם קופאי אחר מה בעצם אני מקבל עם הכרטיס וכמה אני צריך לשלם הוא פתאום שינה את הסכום ואמר שיחייב אותי ב 100 שח' ויזכה אותי ב 50 אחרת אני לא אוחל לקבל את המתנה .
כאמור בקופון נרשם מתנה ללא כול תשלום וללא שום כרטיסי מועדון .
ניסיתי לדבר עם האחראית על זה אולם בשתי הפעמים שהיא ניגשה אלי היא חייכה הפנתה אלי את הגב והמשיכה ללכת מבלי לטת מענה.
אין צורך לפרט את עוגמת הנפש שכן ניו פארם פנתה אלי אני הסכמתי לבוא , קיבלתי יחס מגעיל ביותר ובנוסף עוד ניסו לרמות אותי .
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה