פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מכירה גס רוח - רוקח בבית מרקחת - יורי שווילי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי מתעסקת באומנות, ומידי פעם אני קונה לה מזרקים ללא מחט 10CC למילוי דבק לצורך הדבקת אבני קישוט. ביקשתי מרוקח למכור לי 20 יחידות. רוקח נכבד נתן כמות של 10 יח' ושאל אותי, האם זה מספיק? עניתי לו, שביקשתי 20 יח' ולא 10! שאלתי יש עוד? הוא אמר לי שיש עוד, אבל לפי דעתו זה מספיק לי. אז שאלתי האם קיימת מגבלה לכמות מסוימת? ענה לי הרוקח שאין מגבלה. אז ביקשתי ממנו שוב, אני רוצה לקבל 20 יח' בבקשה. לשאילתי קיבלתי תשובה גסת רוח וחסרת כל הגיון הבריא. נעניתי שאני יכול רק לרצות, אבל הוא מוכר לי רק 10 יח' וזהו. ביקשתי לדבר עם אחראי, מסר לי כי הוא קובע כאן מה למכור ולמי. לבסוף שאלתי האם הוא סתם לא רוצה למכור לי, אמר לי בפרוש, כן אני לא רוצה למכור.
ביקשתי לתת לי את השם שלו, רוקח לא סירב ונתן את שמו בגאווה.
עשה לי חשבון, חשוב לציין לידיעה בלבד, כי קניתי עוד מוצרים נוספים ממקלחות שונות על סך של 366 ש"ח בנוסף למזרקים.

לדעתי נעשה כאן זלזול מוחלט והפגנת כוחניות חסרת טקט. בזבוז זמני ואי רצון למכירת מוצרים מבית מרחקת. אני רואה בזה חוסר מקצועיות ועלבון אישי. שירות לקוחות גרוע וחוסר הבנת הצרכן. לרוקח כזה, אני חושב אין מקום בצוות שירות ומכירה בבית מרחקת, התנהגות כוחנית ומזלזלת. אני אבחר לקנות בעתיד כמובן בבית מרחקת המתחרה, לחזור לקנות ברשת ניופארם יהיה חוסר כבוד עצמי. לשיכולכם.
לשיכול דעת ההנהלה וכח אדם פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה