פרטי התלונה

תלונות באר שבע

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ארנונה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
בתלונות הציבור מטפלת יעל דבש – ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 6463895. כתובת:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב שכתבתי לעיריית ב"ש במאי השנה ושמדבר בעד עצמו.
לא קיבלתי כל תגובה מהם.

בס"ד
עמוד 1 מתוך 2
04/05/2010
לכבוד: עיריית ב"ש, אכיפת גביה,
עבור חני קריספין - מלגם
שלום רב,
מספר משלם: 28122240
היום, בתאריך ה 4/5/2010, שילמנו לכם סך של 2,204.14 ₪ כנגד דרישה לתשלום כנגד חוב לכאורה.
זאת למרות שבשנת 2001, העניין הוסדר וקיבלנו מכם את הרושם כי החוב נסגר, ובוצעה מולכם פעילות מוכחת לכך שבתקופה הנדונה לא גרנו בבית נשוא הדרישה, מה גם שבתקופה זו שכרנו דירת משפחה במעונות הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב.
להלן פרטי המקרה:
1. במהלך התקופה : 5.10.1995 עד 25.7.1997 – תקופה בה בחלק מתקופת הזמן נצבר החוב לכאורה, גרנו – בעלי ואני בדירת משפחה במעונות הסטודנטים בב"ש (ראו נספח מספר 1) כך שלא יתכן חוב בגין דירת מגורים נוספת באותה העיר...
2. בחלק מתקופת זמן זו גר אדם בבית המדובר ברחוב אברהם אבינו 1/5 אשר לא שילם את מיסי העירייה והארנונה ולא היה לנו קשר איתו מכיוון שאנחנו החזרנו את הדירה למשכיר והוא השכיר אותה לאותו אדם מבלי לשנות את פרטי המשכיר בעיריית ב"ש.
3. בינואר 2001 – קיבלתי פניה מעיריית ב"ש בגין החוב לכאורה שנצבר בתקופה בה לא גרנו בדירה.
4. לאחר שיחת טלפון עם נציגת גביה, שלחנו מכתב המפרט את השלשלות המקרה והובטח לנו שהנושא יבדק (ראו נספח מספר 2 - קבלת דבר דואר רשום אל מר יוסי שמי, אל חברת מלגם, אל ראש העיר ואל מחלקת הגבייה בעירייה).
5. בדצמבר 2001 קיבלנו מכתב נוסף מעיריית ב"ש הדורש שוב את התשלום.
6. יצרנו שוב קשר, התרעמנו על כך שהנושא לא נסגר למרות שכבר התברר, והגענו אל מר יוסי שמי מנהל מחלקת הגביה , שהבין את השגיאה שבדרישה וביקש מאיתנו לפנות לאוניברסיטת בן גוריון ולהמציא מהם אישור לכך שבתקופה הנדונה גרנו במעונות הסטודנטים (מצורף – ראו נספח מספר 1 – בו מאשרת רמ"ד מעונות באוניברסיטה שבתקופת החוב לכאורה גרנו במעונות בדירת משפחה).
7. לאחר השיחה שלחנו אליו מכתב המתאר את השתלשלות העניינים, את האישור המבוקש ודרישה למחיקת החוב (ראו אישור בנספח מספר 3 - קבלת דבר דואר רשום אל מר יוסי שמי, אל חברת מלגם, אל ראש העיר ואל מחלקת הגבייה בעירייה) ולתומנו הנחנו שמנהל מחלקת הגביה קיבל את החומר ובזאת הפעם מחק את הדרישה.
8. להפתעתנו קיבלנו לפני מספר ימים את דבר הדואר המעיד על החוב לכאורה (ראו נספח מספר 4), ועל איום בהתחלת תהליכי גביה.
9. התקשרנו למחלקת הגביה וביקשנו שיחזרו אלי והיום (4/5/2010) קיבלתנו שיחת טלפון אדיבה מנציגת ההוצאה לפועל - חני קריספין שהבהירה כי כדאי לשלם את החוב על מנת לעצור את תהליך הגביה.

עמוד 2 מתוך 2
10. למרות מחאתנו החלטנו לשלם את החוב לכאורה למרות שהוא נוצר על לא עוול בכפנו וחוסר ההיגיון וההוגנות שבעניין, שכן לא אנחנו יצרנו את החוב ודאגנו להסדיר אותו מול העירייה כבר בפנייתכם הקודמת לפני כתשע שנים.

רבותי,
ברור הרי כי מי ששכר את הדירה אחרינו לא שילם את חובו לעירייה ולא החליף את פרטי המשלם מול העירייה ומכיוון שפרטינו נשארו רשומים אתם פונים אלינו.
ברור גם כי פעלנו בתום לב וכשזיהינו את השגיאה פעלנו מול הנהלת הגבייה בעירייה להסדרת ותיקון התקלה.
ולמרות זאת כאמור, כאזרחים שומרי חוק החלטתנו לשלם את הנ"ל בהתאם לעצה ממלגם ו/או רשות ההוצאה לפועל – שפנו אלינו ולמרות הסתייגותנו וטענתנו כי נעשה לנו עוול ועשינו כל מה שיכולנו להסדיר את הנ"ל כבר לפני תשע שנים ולתעד את פניותינו בהתאם לנספחים שצרפנו.
אנחנו מודים לכם על שהואלתם להעמיד את החוב על הסכום הנ"ל תוך כדי הטיפול בפנייתנו (– סכום מקור החוב לכאורה) על מנת להסיר את האיום שבמכתבכם המצורף ולמנוע מאיתנו תהליכים שעלולים להזיק לנו במיוחד לאור העובדה שבכוונתנו ליטול בתקופה הקרובה הלוואת משכנתא ולא נרצה כל רישום עיקול בחשבונותינו.
עתה, לאחר שכבר בוצע התשלום ומכיוון שמדובר בסכום מאוד גבוהה במיוחד בעת הזאת, אבקש מכבוד חברי הועדה להואיל ולמחוק את החוב ולהשיב לנו את התשלום שכבר ביצענו.


בתודה מראש ובברכה,

מיכל וגל זוהר
האלון 22 אורנית
0544815764


כספי סוג הנזק :

באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה