פרטי התלונה

תלונות J.F.REY

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמני המתנה גבוהים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי בתחילת אוגוסט פנינו טלפונית למוקד ההזמנות של מסעדת ג'פניקה וביקשנו להזמין את ארוחת הצהריים שלנו (8 אנשים במספר) ההזמנה התבצעה בשעה 11:30 בפועל ההזמנה הגיעה כשעתיים לאחר מכן כאשר זמן ההתחייבות להספקת המנות עד כ-60 דקות,אנו דאגנו לשוחח עם נציגי מוקד ההזמנות מספר פעמים על מנת לוודא מתי אמורה להגיעה ההזמנה וכל פעם נתקלנו בתשובה שונה,השליח יצא,השליח בדיוק יוצא זה יגיע-ההזמנה בהחלט הגיעה אחרי שעתיים,אני חושבת שזו ממש חוצפה לתת לאנשים להמתין זמן ממושך על הזמנה של 250 ש"ח כאשר ההפסקה שלהם קצובהבזמן וכל שנותר להם הוא לאכול מול לקוחות בזמן עבודה ,לבסוף הגיעה ההזמנה שוב שעתיים לאחר מכן והפלא ופלא הגיע ללא רטבים כלומר לאכול את הארוחה קרה באיחור ויבישה ממש בושה וחרפה!!!!!,שוב נאלצנו לפנות למוקד ההזמנות לדווח על כך דרשנו פיצוי ודרשנו את הרטבים לצורך אכילת הסושי,ושוב להפתעתנו הרבה הרטבים הגיעו לאחר שעה,כלומר יצא מכל ההזמנה של ארוחת הצהריים שלנו שנאלצנו להמתין 3 שעות!!!!! כאשר יש לנו הפסקה של חצי שעה בלבד-אני דורשת כי יחזרו אליי ואני דורשת לקבל פיצוי הולם על זמני ההמתנה ועל התנהלות הנציגים במוקד ההזמנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תחשבו על פיתרון לפיצוי הולם !!!!!!! פתרון נדרש :

J.F.REY שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה