לודמילה- מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
בהמשך לפנייתך הטלפונית ובאמצעות האתר "תלונה", צר לנו על אי שביעות רצונך משירותנו והתנהלות ההזמנה.
בעת ביצוע ההזמנה בתאריך 20/06/12 למלון Carlton בדונאושינגן, גרמניה, נמסרו כל הפרטים הרלוונטיים להזמנתך אשר כללו מועד אחרון לביטול/שינוי ואף הועלה בפניך ע"י נציגתנו לילה כי בעבר שהיתם במלון הנ"ל ועל כן הייתם מודעים לרמתו.
למחרת ביצוע ההזמנה, התקשרה אילנה, אשתך, עם בקשה לבטל את המלון שאינו לטעמה והוסבר כי הביטול יהיה כרוך בתשלום כפי שנמסר מראש. למרות ההבהרות הללו, החלטתם לבטל את המלון ולספוג את דמי הביטול שהמלון גובה גם מאיתנו. ע"פ שיחתך עם נציגתנו, היה באפשרותך לקבל את ההחזר במזומן או בשיק וסוכם כי חתנך יגיע ביום ראשון לאחר מכן ע"מ לקבל את ההחזר הכספי במזומן, אך הוא לא הגיע.
בתאריך 01/07, יצרתם קשר עם חברתנו לביצוע ההחזר עבור ההזמנה ונעניתם כי ההחזר יבוצע באמצעות שיק היות ושילמתם במזומן ובהתאם לחוק ולמדיניות החברה, ההחזר מתבצע בהתאם לאופן בו בוצע התשלום. לבקשתכם להחזר באמצעות העברה בנקאית הוסבר כי אין באפשרותנו לבצע החזר באופן הזה ונשמח לזכותכם בשיק.
חשוב לנו לציין כי די צר לנו מבוטות הדרישה לביצוע העברה בנקאית שלא מקובלת במשק מסיבות מובנות, ובמיוחד לאור ההיכרות רבת השנים של השירות והאיכות שלנו.
אינני חושבת שהיה צורך להפעיל מצידך לחץ בצעקות ולבטל את תוקף סמכותי כמנהלת האחראית על כל מערך השירות.
אנו מצטערים על חוסר שביעות רצונך ואכזבתך מגביית דמי הביטול, אך פרטי העסקה הוגדרו מראש ואנו נדרשים לשלם אותם למלון . כלקוח ותיק ונאמנן, אשר הזמין דרכינו פעמים רבות ואף קיבל החזר בשיק בעבר, חבל לנו לסיים טיפול הזמנה בצורה כזו כאשר לא חרגנו משום דבר מקובל וסביר בסוג מתן שירות זה.
זיכוי עבור הזמנתך יישלח בשיק בדואר על פי הסיכום הטלפוני.
אנו נשמח לסייע לך בהזמנתך הבאה כפי שנעשה עד כה בכל הזמנה.
|
תגובה: |
החזר כספי בשיק יישלח בדואר. |
פתרון: |
|
|