פרטי התלונה

תלונות ישראאייר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול הטעיית הלקוח בהזמנת מלון ויחס ושירות גרוע! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
2 משפחות עם ילדים שהזמנו נופש דרך חברת ישראייר, מלון+טיסות. מהרגע שהזמנו יש רק בעיות עם ההזמנה. שהגענו לשדה התעופה התברר שחייבו אותנו על 3 טיסות, למחרת התקשרנו וביזבזנו 3 שעות של בירורים עם ישראייר והבנק כדי שיזכו אותנו ויעמדו על טעותם. בנוסף לזה הבטיחו לנו מלון על הטיילת באילת ( רימונים) וכך הובטח לנו שיש חוף ים ועל הטיילת, בפועל נתנו לנו מלון של רשת רימונים אך אחד המרוחק מהטיילת וכמובן שאין חוף ים. בשיחות ללא הרף איתם, הם מתנערים מאחריות לא הסכימו לשנות לנו או לבוא לקראתנו באיזו שהיא צורה. היחס שלהם היה לקוי חסרי סבלנות והתנערות מאשמה, פשוט זלזול בלקוח!!!! פעם אחרונה שנבצע איזו שהיא הזמנה דרך החברה שהרסה לנו את כל החופשה וגרמו לנו לעצבים רבים, ולזמן לא מבוטל שבו היינו צריכים להתעסק עם טלפונים ולהציג עובדות קיימות. פשוט חרפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או פיצוי הולם פתרון נדרש :

ישראאייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה