פרטי התלונה

תלונות ישראאייר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום חופשה באילת בין התאריכים 26.2-28.2.10 the options and customer. נושא התלונה:
ימיני שפירא מיכל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יצאתי עם בעלי לחגוג את יום הולדתו בהפתעה באילת בדיל דרך ישראאייר, היחס מצד הפקידה ששמה אליסון היה יחס מצויין ואף ציינתי זאת למנהלה.
יצאנו משדה דב לאחר שחנינו בחניון מסודר בחיוב לפי יממה-.
ביום א' התייצבנו לנו בשעה 12:00 בשדה התעופה אילת על מנת להמריא לשדה דב ב13:00-רק לאחר שמסרנו את המזוודה הפקידה הנחמדה מסרה לנו כי ייתכן עיכוב קל כיוון שהטיסה של 10:00 עדיין לא יצאה????
וכך חיכינו 7 שעות מורטות עצבים, עם עדכונים שיקריים מצד כל מיני גורמים.
במקביל בשעה 14:20 התקשרתי לשרות לקוחות ישראאייר ושאלתי מתי הטיסה הקרובה ביותר משדה דב לאילת-בתום ליבה אמרה לי הפקידה ב14:50 , שאלתי הכל בסדר? היש טיסות גם מנתב"ג? גם על כך ענתה לי בחיוב"בוודאי הכל תקין"...?
ואז אמרתי לה שתתבייש לה כי אני החל משעה 12:00 נמצאת בשדה באילת ואין שום נחיתה או המראה של ישראייאר..ואז נותקה השיחה ??.
בשעה 16:40 התקשרה נציגה לבעלי ובקשה שנרד למטה כי הטיסה שלנו יוצאת ב17:00
ניסינו לבטל את הדיל ולעבור לארקיע אך כבר לא היו מקומות לא לפני 21:00, מקומות באוטובוס היו תפוסים עד 24:00
מה עושים?? מחכים ומחכים...מנכ"ל ישראייאר אילת יצא מספר פעמים לקהל שנקרא "נפגעיי ישראייאר" וניסה להרגיע בשלב מסויים הרגשנו כי מוליכים אותנו שולל..לדוגמא: נמסר לנו כי מגיע מטוס גדול לעשות איחוד טיסות אך אינו יכול לנחות בשל מזג האויר...?
ברקע אנו לא מפסיקים לראות ולשמוע כבר כי 14 טיסות של ארקיע יצאו מהבוקר וממשיכים לנחות ולהמריא.
מה זה אומר שהמטוסים של ארקיע אמינים יותר? בטוחים יותר?או אולי טייסים מיומנים יותר?
בשעה טובה העלו אשותנו למטוס גדול ואז נמסר לנו כי מטוס זה ינחת רק בנתב"ג ומשם יקחו אותנו בהסעה לשדה דב-עוד טרטור.
הגענו לשדה דב בשעה מאוחרת כל כך-ואז נאלצנו לשלם עבור יממה נוספת-כלומר במקום 75 ש"ח שילמנו 120 ש"ח-גם לא בצדק.
חברים יקרים-לא נעימה היתה החופשה, לא הטיסה הלוך ובטח לא בשוב
החתימו אותנו על עצומה כנגד טביעה קקולקטיבית-אינני יודעת מה זה יעזור אך אני חושבת שאתם כחברה שמכבדת את עצמה עליכם לפצות אותנו בדרך זו או אחרת.
התבקשתי לא להשתמש בתפקידי כי אני בחופשה-אך האמינו לי כי קייס כזה הוא אוכל טוב לכמה כתביי טלויזיה שעובדים עימי.
אין אני מתכוונת להשתמש "בכוח" הזה , למרות שהפעילו עליי לחץ כל הנוסעים הפגועים שידעו במה אני עוסקת.
אך לא מכבודי להגיע לרמה כזו.
אני את החופשה הפרטית שלי ארצה לסיים עם טעם טוב ולא בטביעות ומסכת תירוצים של כל מיני גורמים
בקשה לי אליכם חברת ישראייאר תנו לי תשובה מה באמת קרה? ובהחלט אני מצפה לפיצוי הוגן והולם.
בברכה ובתקווה שמקרים כאלו לא יחזרו ויקרו בשנית . אמן.
בזבוז זמן, הפסד יום עבודה, בזבוז כספי על חיוב יממה נוספת בחניון שדה דב סוג הנזק :
פיצוי הולם והוגן על המתנה מורטת עצבים.ואי יכולת לקבל תמונת מצב נכונה בשטח-ממש תסכול-חבל. פתרון נדרש :

ישראאייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה