פרטי התלונה

תלונות יוניטל

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת טיסה לא קיימת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
25.11.2007
לכבוד: יוניטל תיירות ותעופה בע"מ
לידי: מחלקת פניות לקוחות
טלפון: 03-7954020 פקס: 03-5480629

כתובת: רח' בן יהודה 25, תל-אביב

הנידון: תלונה ובקשה לפיצוי הזמנה 854611 .

א.נ./ג.נ.

בתאריך 7.08.07 הזמנו אצלכם חבילת נופש ב"אנטליה", במלון Barut Lara Resort בין התאריכים 25/09/07-2/10/2007 ל-4 נפשות : שני מבוגרים ו-2 ילדים בגיל 15 ו-10.
ההזמנה בוצעה דרך סוכנות "אמריקן אקספרס", סניף באר-שבע ושילמנו עבור החבילה (2,820$) 12,350 ₪. החדר שנכלל בתנאי העיסקה היה יחידת משפחה מסוג "Small Residence ".
הזמנו כמעט 3 חודשים מראש, כי רצינו מלון וחדר ספציפי והתקופה הייתה של חגים (סוכות), בהן יש חופשה לילדים.
כשבוע לפני הטיסה הודיעה לנו סוכנת נסיעות, שקיבלה הודעה מחברת "יוניטל" שמספר הטיסה שונה ל-KK589. פרט לכך אין שינויים ומועד הטיסה נשאר זהה 09:30 ב-25.09.07 .
לקחנו יום חופש מעבודה והודענו לבתי הספר של הילדים שהם יוצאים לחופשה ויצאנו ב-04:30 מהבית בבאר-שבע על מנת להגיע 3 שעות מראש לנתב"ג.
בהגיענו לנתב"ג חיפשנו את מספר הטיסה שלנו על הלוח, אך לשווא. מספר הטיסה פשוט לא הופיע.
המתנו כחצי שעה נוספת ופנינו למודיעין. הם הפנו אותי לבחור משירותי קרקע שאמר "אין טיסה כזאת ורוב הסיכויים שלא תהיה בכלל". אמרתי לו : "מה זאת אומרת-אין טיסה –שילמתי כמעט 3,000$ 3 חודשים מראש ואתה אומר כזה דבר!".
תשובתו הייתה שלחברת התעופה, שהייתה אמורה לקיים טיסה KK589 אין אישור טיסה מהארץ ואליה
והמטוס נמצא בתורכיה וכנראה גם לא יהיה אישור.
ברוב יאושינו פנינו כל חצי שעה למשרדי "יוניטל" בקומה ב' בשדה התעופה והם אמרו כל פעם: "אנחנו בודקים".
אחרי כ-7 שעות של אי וודאות מוחלטת, מריטת עצבים ועוגמת נפש המראנו לבסוף ב-15:45 בטיסה של חברה אחרת - "אונור-אייר".
כמובן שכל היום "הלך" והגענו למלון לארוחת ערב.
בזאת לא נגמרו תלאותינו: בהגיענו לדלפק הקבלה נאמר לנו שלא נשארו חדרים מסוג שהזמנו ונתנו לנו חדר המשמש בדרך כלל כחדר זוגי (חדר שינה עם 2 דלתות הזזה) וספה בסלון ל-2 הילדים.
חדר זה נחות בהרבה וקטן יותר מ-ז"small residence " ולא מאפשר פרטיות בניגוד להנ"ל (כזכור הילדים גדולים). לא היה למי לפנות-המלווה התורכי בשם אלפ לא ירד איתנו במלון כדי לוודא שאנחנו מקבלים את החדרים שהזמנו- אלא פשוט אמר לנו לרדת והמשיך הלאה עם אוטובוס ריק.
בקיצור-חופשתנו ומצב הרוח שלנו נפגעו קשות.
כאשר חזרנו לארץ (להפתעתנו ללא שום תקלות) ציפינו, שאתם כחברה מכובדת ואחת המובילות בשוק התיירות תפנו אלינו במכתב התנצלות ובהצעת פיצוי-אך עד היום זה לא קרה. ב
לאור כל האמור לעיל אני מבקש ברוח טובה לקבל מכם פיצוי ראוי והולם לארבעתנו על מכירת מוצר "לא קיים" (טיסה שלא יצאה בכלל לפועל), קבלת חדר קטן ונחות יותר מזה שהוזמן, עוגמת נפש, אובדן יום חופשה, אובדן יום עבודה שלי ושל אישתי ויום לימודים של הילדים ופגיעה מאד קשה בהנאתנו מהחופשה.
היה לכם שבוע לפחות לבדוק ולטפל בנושא הסדרת אישורי טיסה או מציאת פתרון חלופי, כפי שלבסוף עשיתם על חשבון העצבים שלנו וזמן הנופש היקר שלנו ששילמנו עבורו כל כך הרבה ומראש. כמו כן, אני סמוך ובטוח , שאם הינו ממריאים ב-09:30 לפי התכנון המקורי, היינו מקבלים את החדר מהסוג שהוזמן.

ממתין לתשובתכם ומקווה, שלא אצטרך לפנות לפתרונות אחרים ושונים.

בברכה,
נפתלי, אלה, יעקב ואלעד ברונפמן

רחבת שטרית 2/26
באר-שבע
84782
טל' 057-7227590
לוטה: קבלות על תשלום, הזמנה מקורית והזמנה עם שינוי טיסה.
עוגמת נפש,בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
זיכוי (או החזר כספי) לפחות 250$ לכל בן משפחה+התנצלות פתרון נדרש :

יוניטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה