פרטי התלונה

תלונות יוניטל

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הירקון ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נופש בטורקיה עבור 5 נפשות במבצע "חבר" במועדון הנופש ארדיסה בתאריכים 26 ליולי ועד 2 לאוגוסט מספר ההזמנה 547746.

כשהגענו למועדון הנופש התברר שהמיזוג באתר אינו פועל (או פועל חלקית-בכל אופן עומס החום היה כבד מנשא).התברר שתקלה זו קיימת באתר לפחות 3 ימים טרם הגעתנו.

קבוצת הנופשים שהגיע למועדון זה סירבה בכל תוקף לקבל את רוע הגזירה למרות ניסיונות בלתי מוצלחים של צוות יוניטל/יוסי טורס לשכנע את האנשים לקבל את החדרים ולהמתין לפיתרון !!

אני מניח שחברתכם מודעת לחשיבות של מזגן תקין באזור זה שבו עומס החום גבוהה יותר מזה שבת"א ובו הלחות מגיע עד 94% לחות (דבר בלתי נסבל לכל הדעות).
המידע שהיה לנציגי חברתכם אודות התקלה לפחות 3 ימים לפני הגעתנו, ספקה מספיק זמן להתארגנות מסודרת ומניחה את הדעת, והתחלת נופש בצורה תקינה ונכונה.הוצאת עשרות אלפי ₪ מכיסינו מצדיקה יחס מעט הוגן יותר, והניסיונות להכניסנו לחדרים ולעבור דרך חור המנעול ראויה לכל גינוי.

פונינו למלון בעל מערכת מיזוג תקינה למחרת היום (לאחר שהצגנו כוח ארגוני וכמותי מאיים לצערי ולאחר עימותים כל הלילה-האירוע תועד במצלמת וידאו), כל התהליך ארך יממה ונעשה בנוהל חפוז ובעייתי-משפחתי נשארה מאחור ונאלצה להגיע למלון במונית מקומית.
מתוך 7 לילות שעליהם שילמנו במיטב כספינו קבלנו 6 לילות לאחר עימותים התרגזויות וטרטור של שעות רבות, אני מניח שאתם מבינים שאת חופשת ה 6 לילות החדשה שלנו עליה שילמנו כ 7 לילות היה עלינו להתחיל עייפים רצוצים ומרוגזים.

נקודה נוספת היא נושא ה"טיול" – הוואוצרים נאספו מראש עם הגעתנו לטורקיה !!???(באוטובוס שהסיענו מהשדה) הטיול שונה למסלול אחר שהתברר בדיעבד עם מקומיים יודעי דבר עד כמה "עבדו" עלינו !!! יצאנו מהמלון מערבה שעה נסיעה לכיוון אנטליה למפלי מים שאינם מרשימים כמו במפלי מים הנמצאים אך כ 10 דקות נסיעה מהמלון בו שהינו. משם חזרנו את כל הדרך חזרה מזרחה ויותר לעיר "סידה" זמן נסיעה כ שעתיים, הינו שם כ25 דקות וחזרנו מערבה כשעה נסיעה חזרה למלון –והכול על אותו הכביש (הלוך וחזור ושוב הלוך וחזור) מ 8 שעות "טיול" 6 שעות בילינו על כביש החוף של אנטליה סידה נוסעים הלוך וחזור כפי שהוזכר – רצוי שתנהגו בכבוד בלקוחות שלכם.

לסיכום:

ההפסד הישיר שלי הינו יממה ל 5 נופשים.
עלות של $50 למונית (מצ"ב קבלה).
200 ₪ עלות טלפונים ביני ובין משפחתי עד שזכיתי לראותם במלון הממוזג.

מאד אשמח באם תשקלו בחיוב להחזיר לי יממה+ כמידת ההפסד הישיר שחוויתי עם משפחתי,בנופש נוסף וקריר שתציעו לי,במידה ויש צורך להוסיף סכום נוסף מכסי לפיצוי זה אני רואה בעיה מיוחדת המידה ותהיה הגיונית.

ממתין לתשובתכם ומקווה שלא אצטרך לפנות לפתרונות אחרים ושונים.

בברכה
קימור צבי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בנופש או בכל צורה אחרת פתרון נדרש :

יוניטל שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה במשרדנו ולהלן תגובתנו: תגובה:
חברת יוסיטורס שמה דגש על איכות השירות הניתן לנוסעיה ומקווה ליצור אצל הלקוח חוויה שתיזכר לטוב. על כן, אנו עושים כל שניתן כדי לענות לכל פנייה במהירות וביסודיות לאחר שערכנו בדיקה יסודית של הפרטים. עקב עומס זמני במשרדנו אנו משיבים אליך כעת, ומודים לך על סבלנותך.

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לשרת את ציבור לקוחותינו בנאמנות ובמקצועיות, למרות זאת, לצערנו, קורות לעיתים תקלות אשר אינן בשליטתנו.

כידוע, ההזמנה מבוצעת בהתאם לתנאים הכלליים של החברה, והשיבוץ בחדרים, תחזוקה, תקינות ו/או טיב השירותים והמזון הניתנים במלון וכן קיומם של מטרדים במלון וסביבתו – כל אלה אינם בשליטת ו/או בהשפעת החברה ולפיכך אינם באחריותה, כי אם באחריות המלון.

מלון ARDISIA הינו מלון חדש ברמה של 5 כוכבים שנפתח בתאריך 19/05/05 ונבדק על ידי נציגינו ונציגי חבר עוד לפני הגעתכם למלון ונמצא מתאים לאירוח לקוחותינו ולקוחות חבר. אכן היתה תקלה במערכת המיזוג בחלק מהמלון שבוע לפני הגעתכם והנ"ל תוקנה, אולם מרגע שנודע לנו כי שוב אירעה תקלה במערכת המיזוג דאגנו להעבירכם למחרת הגעתכם ללא תוספת תשלום למלון CRYSTAL שהנו באותה דרגה אך ברמה גבוהה יותר ומחירו גבוה יותר.

בנושא זה, הרשה לי להפנותך לפס"ד שניתן ע"י השופטת בלהה טולקובסקי בבית משפט לתביעות קטנות בפ"ת (ת.ק 12974/02) בו נדחתה תביעתו של התובע לענין אחריות סוכנות הנסיעות או הספק לליקויים במלון ונאמר כי: "גם בהנחה שהיו ליקויים מסויימים במלון, אם באספקת המים או בנקיון החדרים, הרי שסוכנות נסיעות כמו גם הספק, אינם אחראים לליקויים בתפעולו של המלון".

בהתייחס ליום טיול, במסגרת הפרסום של חבר לא הובטח מסלול מסוים (רצ"ב) ועל הטיול שאורגן במחזורך לא נתקבלו שום תלונות אלא ההיפך.

לאור כל האמור לעיל, איננו מוצאים יסוד לתלונה נגד חברת יוסיטורס ולכן אנו דוחים את דרישתך להחזר או פיצוי בנדון.

אני מקווה כי תקבל את הסברי בהבנה.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה