פרטי התלונה

תלונות שורש שירותי בריאות

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת "גשר" בשיניים לא תקינה נושא התלונה:
גרגיר מוטי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
10 חודשים לאחר התקנת ה"גשר" בשיניי הגעתי לבדיקה במרפאה עקב הרגשה לא נוחה בפי. הרופא מצא ש"הגשר" לא תקיו ואפילו נוצרו בו חורים. מנהלת המרפאה,מירב, הבטיחה שיחליפו לי את ה"גשר" אבל רק לאחר שהחברה (מרפאות שורש) תקבל את הפיצוי הכספי מחברת הביטוח שלהם.(במילים פשוטות עד שהם לא יקבלו כסף כדי לממן את ה"גשר" החדש שהובטח לי,הם לא יוציאו זאת מכיסם ולא משנה שבינתיים הלקוח סובל). עד היום 1/11/05 אין אישור מחברת הביטוח ואני ממשיך לסבול. למה הלקוח (במיוחד לאחר ששילם עבור הטיפול), לא מקבל קודם כל את השירות שמגיע לו ושהמרפאה תחכה לכסף מהביטוח. הייתי בקשר מתמיד שלפחות אחת לכמה שבועות עם המרפאה ביבנה והתשובה תמיד אותו דבר: "עדיין אין תשובה מהביטוח". למה לא שומרים איתי קשר ומעדכנים אותי בהתקדמות, למה הרבה פעמים הבטיחו שיחזרו אליי ולא חוזרים !!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להזמין אותי לביצוע החלפת ה"גשר" מיידי ללא עיכובים פתרון נדרש :

שורש שירותי בריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה