יחס עגום של המשרד קבלה ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ז"דל 5 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מרפאת שיניים של שורש קרוב לשנה, לאחרונה סבלתי מכאב בשן כאשר הלכתי לרופא השיניים נאמר לי שאני צריך כתר שאני צריך לקבוע תור, התקשרתי למרפאה בשביל לקבוע תור ונאמר לי ע"י הפקידה שתוך שבוע יחזרו אלי לגבי תשובה, חיכיתי במשך שבוע וחצי ולא קיבלתי מענה מהמרפאה, כאשר התקשרתי שוב למרפאה נאמר לי ע"י אותה פקידה בשם אתי שנעשה פנייה אלי אך לא היה ניתן להשיג אותי, למרות שלא השאירה לי שום הודעה כדי שאני אוכל לדעת שפנתה אלי בחזרה. כאשר רציתי לקבוע תור בשנית אמרה לי אותה פקידה שאני צריך אישור של הרופא הקודם שטיפל בי שאני אכן צריך כתר.
שיחתי איתה המשיכה לאחר שאמרתי לפקידה שאין שום בעיה ואני אביא אישור זה רק פשוט שתקבע לי תור כדי שאני לא אמתין יותר ממה שכבר המתנתי לצערי שוב נחלתי אכזבה מכיוון שאותה פקידה אמרה שדבר זה בלתי אפשרי, כאשר ביקשתי לדבר עם המנהלת נאמר ע"י הפקידה אתי ואני מצטט "מספיק הטרדתי את המנהלת שלי בשבילך" אני חושב שזאת לא צורך התנהגות כלפי הלקוח שמשלם כסף רב עבור טיפולים מסוג זה. לאחר שפניתי למרפאה אחרת נקבע לי תור ליום למחרת.
מקווה שאולי מכתבי ישנה את היחס של אותה מרפאה
|
|
|
|
|