פרטי התלונה

תלונות שטראוס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 - תשלום על שירות תיקונים לא כולל החלפת חלק שהתמלא בירוקת וחיידקים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה שלום וברכה
ברשותי מכשיר תמי 4 , לפני כשנתיים הצטרפתי לשירות תיקונים הכולל תשלום קבוע .
כאשר התקשרתי בבקשה לטיפול בירוקת וחיידקים שהצטברו על פיית המכשיר , קבלתי תשובה שהבעיה מוכרת , ואיננה כלולה בשירות התיקונים מאחר ומדובר בעניין הסטטי ולא בתקלה בתפעול המכשיר.
אני מתקשה להבין כיצד הצטברות של חיידקים וירקות במכשיר שכל מטרת לספק מים נקיים מחיידקים , לא נחשב כתקלה בתפעול המכשיר ?
מבחינתי מדובר בתקלה מהותית אשר צריכה להיות כלולה בשירות עליו אני משלם באופן קבוע בכל חודש.
אני מצפה לקבל את השירות ללא תשלום ובהקדם כפי שמצופה מחברת שטראוס אשר מתחייבת שמכשיר תמי 4 מספק את המים האיכותיים ביותר
קבלת שירות תיקונים עבור התקלה כפי שמצופה מהתחייבות החברה לטיפול בתקלות במכשיר פתרון נדרש :

שטראוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה