פרטי התלונה

תלונות שטראוס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקל אריזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני מספר חודשים פניתי ל"שטראוס-עלית" בנוגע לשקית חטיף "שוש" של 80 גר' ,אשר היה לי נדמה כי היא קלה מידי,ואכן,בשקילה נמצאה בת 50 גר'(!) בלבד.
לבקשתם-ובצורה (לא אופיינית להם,אני חייבת להודות) איטית ולא יעילה ביותר,שלחו לי מעטפה בה טרחתי להעביר את המוצר אליהם.
דרשתי לקבל את תוצאות הבדיקה.הבהרתי כי -לדעתי-אין זו תקלה רגילה. במבה הוא מוצר, שעובר בעיקר דרך ידי ילדים, ואם נמצא בו במקרה פער עצום שכזה בין משקל מוצהר למשקל קיים,סביר שזה קרה וקורה מבלי שהצרכנים מודעים לאפשרות הזו.
בנוסף,לאור התקלה החמורה הזו,בקשתי מהחברה לפצות אותי באמצעות תרומת מצרכים לחג פורים אשר אעביר לעמותה המטפלת בנזקקים.
"שטראוס-עלית" לא היו מוכנים לשקול זאת.נשלחו אלי 60 ש' בתווי קניה.
ביחד עם הכסף קבלתי את המכתב הסטנדרטי,אותו הם שולחים לכל תלונה-בלי התייחסות ספציפית למקרה זה וכמובן-ללא תוצאות בדיקה,אפילו לא התייחסות לבדיקה שהבטיחו שיעשו.בעצם-ללא ציון מהות התקלה החמורה בכלל!
אי לכך,ברצוני לדעת מה ניתן לעשות באמצעותכם.העניין מלכתחילה נראה לי בעל ערך צבורי.
בתודה-
לבי רנדל
טל': 03-6050513
050-5915373
עלבון סוג הנזק :

שטראוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה