פרטי התלונה

תלונות שטראוס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרקים חיים בתוך נס קפה נמס- עילית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל בתקופת חג פסח נקנה על ידינו מוצר מחברת שטראוס -נס קפה של עילית .
כשפחתחנו את הקופסה נמצאו חרקים מתהליכים בנס קפה, יצרנו קשר עם חברת שטראוס ושלח לנו נציג מטעמם בו הוא ראה בעצמו את החרקים ולקח את זה לבדיקה תוך התחייבות להחזיר את המוצר , המוצר לא חזר והדבר היחידי שנשלח זה החרקים בתוך מעטפה אפילו ללא מכתב התנצלות, וכשייצרנו קשר בכדי לבקש את הנס קפה על מנת לעדכן את משרד הבריאות על כך ניסו בכל צורה לגרום לנו לא לעדכן ע"י שוברי קניה וכדומה, אנחנו קונים את המוצר הנ"ל שנים ואפילו הנציג שהיה אצלנו פתחנו מולו מעל 8 אריזות נס קפה חדשות, כיום אנחנו נגעלים מהמוצר (למרות שאצלנו יש כמה מבני המשפחה ששותים את הנס) ברצוננו לדעת מה ניתן לעשות על מנת שיבדקו , חייב לשלוח שם משהו ממשרד הבריאות לא הגיוני שהיו חרקים בנס תקופה ממושזכת על פי טענת המבקר של החברה
כספי סוג הנזק :

שטראוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה