פרטי התלונה

תלונות שטראוס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יעל הררי בעלת חנות בשם יוגורט פרי ברחוב נגבה 41 רמת גן
לפני כשנה וחצי התחלנו לעבוד עם חברת שטראוס גרופ
חברת שטראוס גרופ מסקת לנו גלידה ומקרר תצוגה
לפני מספר חודשים התלוננתי בפני המנהל על המקרר שאינו מקפיא את הגלידות כשורה, המנהל שלח טכנאי והכן בקש הטכנאי לבצע מספר פעולות במקרר,הכן בצענו לפי דרישותיו אך המקרר עדיין לא תקין.
פנינו שוב למנהל איזור שמייצג את חברת שטראוס אך לצערינו אין מענה יחס מזלזל, הבטחות שב, ואנו עובדים כיום עם מקרר מקולקל שעליו אנו משלמים במיטב כספינו.
כמו כן בקשנו ממנהל האיזור פח אשפה שאת זה שטראוס גרופ מחלקת ללקוחותיה אך שוב הבטחות שב ואין.
חבל מאוד שחברה מכובדת מחזיקה עובדים שנותנים שירות כזה.
טלפונים של אנשי קשר בחברה שאיתם שוחחתי
איתן מנהל איזור 0528288246
סיגי/ רונית הנהלה 039350369
אשמח לטיפולכם המסור יעל
עוגמת נפש סוג הנזק :
שרות הולם החלפת מקרר תצוגה ופחים פתרון נדרש :

שטראוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה