פרטי התלונה

תלונות עלית

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה, קנינו קופסת מסטיק של 'מאסט' של עילית כחלק מקניה לבית. בפותחנו את הקופסה מצאנו חתיכת פלסטיק בין המסטיקים.

פנינו אל עלית באופן טלפוני עם הסיפור שלנו, הם ביקשו מאיתנו לשלוח את הקופסה ביחד עם חתיכת הפלסטיק לבדיקת מעבדה אצלם בחברה.

כעבור מספר שבועות התקשרו אלינו מחברת עילית להודות על כך ששלחנו את הפלסטיק, הם אמרו שזה נבדק ונמצא כי זה חלק מהכף של המכונה שמייצרת את המסטיקים, הבטיחו שישלחו אלינו שוברי קניה בשפע-שוק כפיצוי.

עד כאן הכל טוב ויפה

עברו מספר שבועות שבהם לא קיבלנו כלום בדואר, יצרנו קשר עם החברה והם אמרו שהם שלחו והם יבדקו את זה, ויחזרו אלינו, לאחר שבועיים שהם לא יצרו קשר התקשרנו שוב לחברה, ייבשו אותנו 10 דקות על הקו, ואח"כ אמרו שהם שלחו שוב, והנושא נמצא במחלקת חקירות מול הדואר.

עבר מאז עוד חודשיים ושוב התקשרנו, והם אמרו שהסיפור מופיע אצלם והנושא עדיין במחלקת חקירות מול הדואר.

מאז עברה שנה וראינו מהם קדחת.

לדעתנו, חברה שמבטיחה שירות או פיצויים צריכה להיות רצינית ולא לעשות צחוק מאנשים.

לא טיפלנו בזה עד עכשיו, כיון שאנחנו אנשים עובדים ויש לנו ילדה ולא מוצאים זמן להתעסקות בקטנות.

נפגשתי באתר שלכם, והחלטתי להביא לפניכם את המקרה שלי, בתקוה שיצא מזה משהו, אם לא לנו אז לשירות לקוחות של עילית.

תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על הפלסטיק ועל עגמת הנפש בתוספת התנצלות ראויה פתרון נדרש :

עלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה