פרטי התלונה

תלונות עלית

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעיית הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בחטיפי דוריטוס המיוצרים ומשווקים על ידי עלית יש מבצע מזה זמן רב.
בוינקס ( פוגים .. ) או מדבקות בכל שקית חטיף .
ובכן , לאחר שרכשתי מעל ל-5 שקיות חטיף הכוללות את סרט המבצע עליהן המציין את השי הממתין לילדים בתוך השקית ולאחר שהתברר כי השקיות אינן מכילות את ההפתעות המובטחות ולאור האכזבה הרבה מצד בני בן ה-5 , יצרתי קשר טלפוני במוקד הטלפוני עם חברת עלית.
בשיחה עם הנציגה התברר שאין להם שליטה על כך, זוהי אריזה המבוצעת על ידי מכונות ואין להם דרך למנוע זאת.
היא הבטיחה לשלוח לבני פיצוי 5 פוגים כפי שהיו צריכים להיות מלכתחילה בשקיות החטיף .
עד היום ( מעל לשבוע וחצי ) טרם התקבלו הפוגים, מה שחשוב לציין שעוד 2 שקיות חטיף נפתחו וגם בהם הפלא ופלא לא התגלו הפוגים ..

כמה חבל..

הבטחות צריך לקיים אני מלמדת את בני כל הזמן- מסתבר שבעלית יודעים לדרוש את כספנו תמורת הבטחות אך שוכחים / נמנעים מלקיימם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
ווידוי כי אכן נארזים פוגים בכל אריזה היוצאת את המפעל, ושליחת פיצוי הפוגים המובטח פתרון נדרש :

עלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה