פרטי התלונה

תלונות עלית

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפוד מתנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי באיפוד ננו במצבע של תפוציפס עלית הוא עבד מצויין עד ההטענה
וברגע שהייתי צריך להטעין אותו הוא התחיל להתחממם בצורה קיצונית מאוד והמסך התחיל להישרף וכלל לא ניטען
ע"כ פניתי לעלית והם אמרו לי ש"ידע מערכות " ישלחו לי תעודת אחריות
חיכתי למעלה מחודש ופניתי הפעם ל"ידע" ע"מ לדעת מה הסיבה לעיקוב
והם אמרו לי "אם תפוציפס אמרו לך לפנות אלינו הם ממש חוצפנים היות והם לא קנו את המכשירים מאיתנו"
לאחר מכן פניתי לעלית אם המידע הנ"ל והם אמרו שיחזרו אלי .
עבר שבוע ועדין לא קיבלתי טלפון חזרה
עוגמת נפש סוג הנזק :

עלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה